Broekje voor een dikke baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by yoshi, Oct 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yoshi

yoshi Actief lid

Aug 12, 2015
    362
    45
    28
    Hoi,

Ik ben op zoek naar broekjes voor mijn dochtertje. Ze heeft hele dikke bovenbeentjes en ik kan dus helemaal niks vinden wat haar past.
    Gewone broekjes krijg ik niet over haar beentje heen en joggingbroekjes lukt net maar zitten zo strak dat het niet lekker zit.
    Ik ging er vanuit dat ze de broekjes van de H&M wel zou passen, die zakken mijn zoontje allemaal van zijn kont af, maar die zijn ook te strak.
    Ze zou maat 74 moeten hebben qua lengte, ik heb alles geprobeerd tot maat 80/86.

Ze is 73cm en 11 kg, heel heel heel flink dus.

Iemand enig idee waar ze kleding hebben voor flinke baby's?
    Alle tips zijn welkom.

Groetjes

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,824
    2,249
    113
    Hier ook een propje. Ik vind bij Hema goede broekjes, van die beetje harenbroekjes. Dat kruis is breder en daardoor past t veel lekkerder op zn beentjes. Ook noppies past goed maar die vind ik wel erg duur dus heb ik maar 1 van haha. Ik koop ook een maat groter en rol de pijpen om en trek de touwtjes aan bij zn buik. Spijkerbroekjes doe k hem nog niet aan, zo stug

3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Hier ook een beste dame. 80 cm en 12 kilo. Broekjes hema jogging passen. Daarnaast rokjes met maillot, legging onder kort spijker broekje, tuinbroek/rok en benninton ofzo van zalando past goed

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bij de Zeeman hebben ze ook joggingsbroekjes maar ik weet eerlijk gezegd niet vanaf welke leeftijd.
    Wel vervelend.
    Is een dikke maillot geen optie in een maatje groter of een gebreide legging zonder voetjes.

5. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wibra valt groter!
    Mijn zoontje van 1,5 kan daar nog in maat 68 en hij heeft maat 74.

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Wij hebben veel van name it, dat valt lekker bij de bovenbenen vind ik en van dirkje (hier hebben ze dat bij sengers en jola. Anders vooral leggings met jurkjes of korte broekjes? Dat rekt denk ik wat lekkerder mee dan een echte broek.

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Zara had altijd erg wijde harem broekjes bij de jongens, ze pasten mijn zoontje nooit omdat hij heel smal is.

Misschien eens kijken de jongensmode?

8. yoshi

yoshi Actief lid

Aug 12, 2015
    362
    45
    28
    Ons meisje gaat nu al als jongetje door het leven :)
    De korte jongensbroekjes pasten wel en de truien zijn ook wijder.

Ik ga eens zo''n hema broekje proberen. Hopelijk is dat de oplossing.

Thanks!

9. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,910
    387
    83
    Hier ook een bolle baby. Hier zit Zara en Hema goed

10. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Herkenbaar :D
    Hier vooral flink rekbare broekjes en maillots. Broekjes van tumble n dry en de Hema. Soms Zara. H en m valt smal. Noppies wil soms ook.
    Spijkerbroekjes heb ik altijd jog denim.

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hier ook een stevige baby waarbij het vet vooral in zijn bovenbenen en buik zit (nu al luiermaat 5:eek:). 6 maanden oud, korter dan jouw baby en hij moet nu over naar maat 80... Ik doe hem vaak joggingsbroekjes van de zeeman aan, die kunnen wel in zijn eigenlijke maat (74). Ik vind ze spuuglelijk maar ze zitten erg lekker voor hem.

Verder als ik wil dat hij er wat netter uit ziet krijgt hij een stretch broekje aan, maar echt ruim zit dat niet. Gelukkig veel van de Hema gekocht voor zijn oudere broer.

12. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

May 17, 2016
    1,995
    273
    83
    Bij noddles.nl hebben ze broekjes die wijd vallen en met superleuke printjes!

13. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

Apr 6, 2015
    784
    457
    63
    GAP valt wijd. Dat is te koop bij Zalando en vaak in sale

14. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

Jan 9, 2016
    555
    53
    28
    Female
    Inderdaad leggings met een jurkje (van de hema bv). Ik heb laatst het baggy spijkerbroekje van Name it besteld in maat 86, dat ging goed. Die zijn ook soepel.

Dochter is 11 maanden en weegt ongeveer 10 kilo (lengte weet ik niet). Broekjes krijg ik vaak niet over de bovenbenen heen (ook joggingbroekjes niet), maar die baggy broekjes van Name it dus wel! Ik vond ze wel prijzig, maar gelukkig was er een aanbieding....

15. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,488
    113
    hier een mannetje met flinke bovenbenen, en ik haal de broekjes vooral bij de Zara en hema, en dan altijd rekbare stoffen, beetje jogging, of legging achtig, maar ook altijd een maat groter, dus toen hij maat 74 had, maat 80 omgeslagen of met elastieke bandjes onderin, zodat het niet over de voeten zit. nu is hij net 1, en van broeken kies ik soms al 92, omdat het anders niet past, al helemaal niet met het kruipen, dan hebben ze echt wel lekker zittende en rekbare stofjes nodig.
    Ik heb bij de H&M onlangs (in de winkel) wel een spijkerbroekje gevonden met een stretch stof, dat is de eerste spijkerbroek die past. online kon ik hem echter weer niet meer terug vinden.

16. yoshi

yoshi Actief lid

Aug 12, 2015
    362
    45
    28
    Ik heb bij de hema een joggingbroek gekocht. Maat 80 ging wel bij de beentjes maar was te strak bij de buik. Nu maat 86 gekocht en dat gaat net.
    ik ben super blij! Wist echt niet meer wat ik moest kopen voor de winter.
    Thanks!

17. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nextdirect.com ?

Share This Page