Slapen, heerlijk of omdat het moet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 25 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.533
    8.490
    113
    Haat/liefde verhouding ...
    Ben een avondmens, dus 's avonds wordt het al gauw te laat. In de ochtend kan ik er dan niet uitkomen :D maar uitslapen tot half in de ochtend kan ik ook niet meer :roflmao: waardoor ik overdag wel eens denk, kon ik maar even lekker gaan liggen :oops:

NiVa0230 vindt dit leuk.
  2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Heerlijk! Alleen ga ik vaak te laat naar bed en kom dan niet goed in slaap, uit slapen vind ik ook heerlijk!

3. AliceBlue

AliceBlue Actief lid

13 feb 2020
    107
    49
    28
    Vrouw
    Heerlijk. Vooral omdat ik al 6 weken in de hele nacht wakker ben en overdag omval.

4. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Baal jij nu even :D

Louise11110 vindt dit leuk.
  5. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Hier hetzelfde. Ik ga naar bed omdat het moet.

Maar als ik eenmaal lig kom ik er niet makkelijk meer uit. Heerlijk!

6. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik ben gek op slapen. Als kind sliep ik al heel veel.
    Ben er zelfs wel eens voor naar de dokter geweest.
    Nog steeds veel slaap nodig. Ik kan op sommige dagen zo uitkijken naar mijn bed:D

Ben geen uitslaper. Dat dan weer niet. Doe dan liever in de middag nog een dutje.

7. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Hahahahahaha oooooooo you did'nt:roflmao::roflmao:

Evanesco vindt dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.420
    10.348
    113
    Heerlijk!!! Zou nu al kunnen slapen!
    Voor we onze zoon kregen sliep ik toch echt wel 12 uur. Inmiddels is dat al jaren niet meer. Ben nu al blij als ik 9 uur heb geslapen en de max is 9.5
    Ook ga ik vroeg naar bed, ik ben geen avond mens maar ook niet echt een ochtendmens.

Ik zou heel lang willen slapen maar sinds de zwangerschap kan ik niet meer op mijn buik liggen omdat mijn rug dan pijn doet.

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.085
    2.588
    113
    Limburg
    Ik hou van slapen, heerlijk! Alleen jammer dat ik standaard om 06:00 wakker ben en dan moeilijk weer in slaap kom.

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat een mazzel voor jouw ouders ;) En slapen je eigen kinderen ook zoveel?

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

I love slapen. Maar wel s nachts.
    Overdag kan ik dus echt niet slapen. Ik slaap meestal van 22 tot 7:30 uur. Heerluuk

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.570
    13.823
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vast geïnspireerd door mijn post van laatst? :p
    Tis wel duidelijk dat ik meestal alleen slaap omdat het moet.
    Maar vind het wel heerlijk verder hoor! Kan er ook echt naar uit kijken. Maar alleen gewoon niet zo vroeg ;)
    Ik snap ook echt mn vriendinnen niet die tussen 21& 22 al naar bed gaan!
    De enige keer dat ik dat bewust doe is of als ik ziek ben, of als ik met mn man leuke dingen ga doen in bed en we persé "vroeg" willen slapen daarna :p

Normale bedtijd is voor mij zo 23-23.15 naar boven dus zo tussen 23.30-23.45 slapen.
    Maar er zijn wel echt uitschieters bij naar 1 uur, 2.30 of een heel enkel keertje 4.00.
    Opstaan is hier altijd 7.00-7.15.
    Tot 1-2 maanden geleden konden we nog wel eens uitslapen in t weekend maar nu niet meer.

13. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde, ook van die rugpijn haha, tijd voor een nieuw matras :cry:

citroenrasp vindt dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik hou van slapen ❤
    Ga graag naar bed en blijf er ook nog graag in liggen in de ochtend haha, niet perse om zo lang uit te slapen maar gewoon op mijn telefoon tot de honger te erg word haha. Ik slaap meestal van 23:00/23:30 tot 7:30-8:00 maar kan daarna echt nog wel terug in slaap vallen tot 10:00, heerlijk.
    Mijn vriend daarentegen heeft een compleet verstoord ritme nu door de corona en het niet werken.. hij is nu regelmatig 24 uur wakker en slaapt dan 12-13 uur, ongeacht de tijd. Hij valt vanzelf een keer in slaap en wanneer hij dan wakker word is altijd een verrassing:roflmao: hij was nu ook wakker van gisteren 11:00 tot vanmorgen 8-9 uur en nu slaapt hij. Ik zou er niet tegen kunnen maar goed:thumup::roflmao:

15. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.586
    113
    Heeeerlijk!!! Lekker in bed slapen of ff een dutje doen op de bank als het buiten keiii slecht weer is.

Nu het weer langer licht is en we meer buiten zijn gaan we meestal rond 00.00 naar bed. Staan dan rond 7.00 op. In het weekend soms een uitschieter naar 8.00 maar dan moeten we wel heel geluk hebben.

Man houdt niet van uitslapen en ik wel. Dus geregeld op zondag mag ik nog ff blijven liggen van hem en gaat hij naar onder met de kindjes :)

16. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.267
    416
    83
    Heerlijk!! Maar ik heb mijn slaap ook echt nodig.

17. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.564
    22.013
    113
    Bij mij ligt het helaas niet aan de matras, al verergert een slechte matras de pijn wel. Het is begonnen tijdens de 2e zwangerschap en nooit meer helemaal over gegaan. Gelukkig wel een stuk verminderd met fysiotherapie.

Zulema vindt dit leuk.
  18. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    618
    651
    93
    Vrouw
    Nou precies dit! Ik ga savonds/snachts uiteindelijk naar bed omdat ik toch een bepaald aantal uur slaap wil hebben, dus echt omdat het moet.

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heeeeeeerlijk! Ik hou van slapen. Lekkker vroeg naar bed en in de ochtend op tijd uitgerust eruit.

citroenrasp vindt dit leuk.
  20. Novi

Novi Niet meer actief

In de avond heb ik geen zin om naar bed te gaan en ga ik echt slapen omdat het moet. Dat is sinds de kinderen er zijn. Ik geniet echt van die tijd alleen. In de ochtend heb ik er veel moeite mee om uit bed te komen. Als ik overdag mn ogen sluit ben ik ook zo weg. Dus voor mij is slapen wel meer dan noodzakelijk. Ik vind het heerlijk :D

Deel Deze Pagina