Hoi!!! Mijn jongste dochter wil de laatste paar dagen niet meer in haar bed slapen.....ze was vanmorgen om 8 uur wakker, om 10.30 uur heb ik haar in bed gelegd. Ze bleef wakker (huilen, mopperen) tot 11.15 uur. Dus heb ik haar eruit gehaald. Big smile Om 12 uur probeerde ik het nog eens, wederom bleef ze wakker (kletsen, later huilen.) Om 12.30 uur eruit gehaald omdat ik mijn oudste dichter van het kdv moest halen. Dat is ongeveer 5 minuten rijden met de auto.......in die 5 minuten presteert ze het om te slapen Ben ik nou gek???
Yep,ik denk het wel. Hier hetzelfde met ook nog d'r eerste tand erbij. Maar gelukkig krijg ik nog de liefste lachtjes van haar groetjes en sterkte
Ik had hier laatst ook een topic over geopend. Bij ons was het echt huilen in bed tot uiteindelijk krijsen. Uit bed was er niks aan de hand. Bleken tandjes te zijn want ze heeft er nu 2 voor onderin. Maar het kan ook zeker een sprongetje zijn
26 weken dus een half jaar is er weer een sprongtje kan goed kloppen hoor. Hier ook een mannetje wat onrustiger is als anders slapen is stom .
Hier ook een kleintje wat overdag ineens bijna niet meer slaapt. En gisteravond en vannacht zijn we er wel 5 x uit gemoeten (en anders eigenlijk nooit) zelfs een nachtfles gehad??? Succes!
hahahaha slapen is stom! goeie! max wordt nu ipv 8 uur lekker om 6 uur wakker...dus het zal wel aan de leeftijd liggen ofzo