Hallo allemaal, Ik ben even radeloos. Mijn zoontje is nu 3 maanden, en heeft helemaal zn ritme omgegooid. Hij sliep vrij snel door. Van 10 tot 7, en vervolgens van 7 tot 6, omdat hij de laatste fles niet meer wilde. Sinds 2 weken is hij 's nachts gewoon wakker. Of hij nu de laatste fles om 7 uur krijgt, of om 10 uur.. het maakt niet uit. Vanaf een uur of 1 is het raak, tot ongeveer 5 uur. Dan is het huilen, en drinken wil hij niet eens. Heel vermoeiend. We hebben al van alles geprobeerd. Johannesbroodpitmeel, voeding hongerige baby, hij slaapt zelfs ingebakerd. Overdag is er niks aan de hand, is hij erg vrolijk, en drinkt hij keurig zn flessen leeg; 4x180, laatste 210. Hij is altijd erg tevreden na de fles. Ook al geprobeerd te verhogen naar 210, maar dat krijgt hij overdag niet eens op. Ik weet het dus even niet meer Wie heeft er tips voor me..
Hoi Anouk Wat balen! En idd erg vermoeiend!! Ik las dat je voding had geprobeerd voor hongerige baby's. Ik dacht dat ook "ff" te gaan doen, omdat mijn zoontje opeens niet meer tevreden was na de fles. (5x180) Ik had voor de zekerheid de nutricia lijn gebeld. Daar raden ze het in eerste instantie af. (bij mij dan) Hij had eerst borstvoeding gehad, toen omneo voor de stoelgang, wat niet hielp, en daarna standdard 1. Maar eer ze gewend zijn aan andere veoding, dat kan wel 2 a 3 weken duren! Dat is een hele andere samenstelling waar ze dan aan moeten wennen. Dus wie weet dat hij daar nu last van heeft?? Dat pitmeel, hoeveel geef je daar van? Bij mijn zoontje (11weken) werkte dat stoppend, hij kon niet meer poepen, dus veel huilen wat hij anders nooit deed.. Het is ff zoeken he...Konden ze maar praten! hahaha Suc6 in ieder geval!
Ik weet wat je ritme is overdag. Maar zelf vind ik het belangrijk om structuur en regelmaat in de dag te hebben. Bijv. Na de fles even spelen als hij moe word naar bed op zijn eigen kamertje. Voor de nacht; pyjama aan voeding geven en naar bed. en de kamer donker maken. Zodat je een duidelijk verschil heb in dag en nacht. Hopelijk krijgt hij zo het goede dag en nacht ritme te pakken.