zonnebrandcreme bij eczeem/overgevoeligheid

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ise, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb mijn zoon met het mooie weer ingemeerd met nivea zonnebrand voor baby's. ineens had hij allemaal bultjes in zijn gezicht. nu pas valt het kwartje, ik denk dat het van de zonnebrandcreme is. welke creme is goed? lees goede verhalen over louis widmer, roc en weleda..

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb die van kruidvat eigenmerk, factor 50 speciaal voor babies,..hier ook exceem en een hele droge huid, maar tot nu toe reageerd ze er niet op!

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ultrasun van Swiss Made. Hier heeft de DA het. Speciaal voor kids en zongevoelige huis en mensen die snel last hebben van zonne-allergie, eczeem etc. Geen parfum, alcohol en minerale olie. Is er een die je voor het zonnen moet aanbrengen, bevalt hier supergoed!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier goede ervaring met Louis Widmer.

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb ooit van Roc ofzo bij de apotheek zonnebrandcreme voor mijn dochters gekocht, heel duur, maar geen irritaties

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb vision..
    perfect spul..
    vooral omdat mijn dochter roodharig is en ik hoef haar maar 2 keer in te smeren ermee.
    zij kon ook niet tegen nivea vooral niet diegeen met het groene kleurtje erin :(

vision is niet goedkoop maar dat haal je eruit omdat je maar weinig en minder vaak hoeft te gebruiken

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga vichy proberen. Mijn dochter reageert ook met rode vlekken op zwitsal, dus ik ga ook niet uitproberen met andere (goedkopere) merken.

8. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Heb ook vanmiddag Vichy gekocht. Hier ook rode pukkels op het voorhoofd dus.....ga het van het weekend smeren dus ben benieuwd!

Bij apotheek hadden ze ook La Roche Posay. is ook een goed merk maar iest duurder.

groetjes, M

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het is uiteindelijk ROC geworden, maar ze heeft er een allergische reactie op gehad :(

Deel Deze Pagina