Hoe reageerde jou hond , kat enz voor de bevalling

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ze zeggen dat je aan je huisdier kan merken als je moet gaan bevallen.

Nu vraag ik me af hoe jullie hond, kat ect. reageerde voordatje moest gaan bevallen.

Ook vind ik het leuk om te weten of je huisdier eerder wist of je zwanger was dan jij.

Mijn jack russel ging me vanaf dag 1 achteraf heel erg beschermen en kon hem al heel snel niet meer uitlaten omdat hij iedereen aanvalt.

Vanaf gisterenavond is hij iedere keer in zijn mand in de keuken gaan liggen terwijl dit zijn straf mand is maar hij komt er niet uit. toen ik op de bank ging liggen is hij me buik kusjes gaan geven en probeert om me borat te gaan liggen.
    Hem gewoon in zijn mand gezet toen we naar bed gingen.
    Ben vanmorgen gaan poetsen is weer ging hij in zijn "straf"mand gaan liggen en komt er niet uit een varkensoor geven die verstopt hij in de keuken eten en drinken zo min mogelijk gewoon lekker in zijn mand liggen. Heb hem net eruitgehaald en ben op de bank koffie gaan drinken met hele lekker koeken. hij kwam bij me liggen en begon me buik te likken een min. of 10 en is toen met zijn kop me buik gaan slapen. tone ik verder ben gegaan met opruimen en poetsen is hij gelijk weer terug in zijn mand gaan liggen.

Is dit het teken?

Wat is jou verhaal?

Liefs Fleur

2. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Kan mij zo niets meer herinneren van onze katten voor de bevalling. Maar toen onze zoon was geboren, heeft 1 van onze poezen zich heel beschermend opgesteld. Wanneer hij huilde en wij liepen met hem rond liep ze stijf tegen onze benen aan mee rond. Ze beet zelfs in onze mouwen. En naast onze zoon liggen op de bank. Een hele vreemde poes! De poezen zijn nu trouwens allemaal gek op het mannetje, net zoals de hond van mijn ouders. Hij mag erg veel, maar dezelfde poes waarschuwt hem wel wanneer hij te enthousiast wordt door even te piepen.

Ik geloof wel dat dieren dingen aanvoelen, die wij zelf niet aanvoelen. Tijdens de zwangerschap had ik soms twee poezen tegelijk op schoot liggen tegen de buik aan. Maar op het eind weet ik echt niet meer.

Ben ook wel benieuwd naar verhalen hierover.

Groetjes Suske

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    toevallig dat ik me dit ook op het moment afvraag....
    omdat ons hondje niet bij me weg te slaan is!
    als we savonds eventjes weg willen gaan dan begint hij al te janken zodra we het woord weg gaan hebben genoemd zo zielig.....
    het is bij mij nog wat te vroeg maar je weet noooit als dit zo twee weken aanhoudt ik heb dus ook vrhalen gehoord dat dieren het 2 weken van te voren merken.......ben dus ook erg benieuwd...

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ... wou nog eventjes erbij zeggen dat mijn hondje er ineens ook mider goed tegen kan als ik boos op hem ben... dan doet hij ook zo zielig

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Onze jongste kat achtervolgde mij de laatste paar weken van mn zwangerschap overal. Heel de dag liep ie voor mn voeten en struikelde ik zowat over hem. Als ik buiten was, klom ie in de hordeur en ging ie heel hard miauwen.

We hadden eerst zo'n 'slappe' hordeur, maar daar is ie doorheen gesprongen toen ik buiten was en hij binnen zat. Toen heeft mn hubby een hor van kippengaas gemaakt...

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    onze hond was tijdens de zwangerschap zo snuffelig als de pest. echt niet normaal gewoon. toen de bevalling begon begon ik weeen. me hond had het eerdre in de gaten asl ik. steeds als ik ene wee had zat ze naast me en zodra de wee overwas geen ze weer weg. dat was wel makkelijk voor manlief wnat die moest gewoon kijken hoe lang dehond bij mij bleef.

7. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    HOi,

Mijn hond loopt ook al de hele tijd tegen me te janken. En ze springen ook niet meer tegen me op! Dus dat is ook raar. Hij wil ook de hele tijd bij me zijn, en als hij dus niet bij me kan komen gaat ie heel hard janken.

grappig en raar!?

Deel Deze Pagina