Baby met lang haar ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by nancy1979, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy1979

nancy1979 Lid

Aug 3, 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik loop tegen een lief maar praktisch probleempje aan. Onze kleine meid is nu bijna 6 maanden en heeft vanaf haar geboorte een grote bos haar, heel mooi en we kunnen al paardenstaartjes maken. Alleen, nu is het haar zo lang dat ze al klitten in het haar krijgt. Mag je gewoon cremespoeling gebruiken bij een baby'tje?

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Wij gebruiken al heel lang Zwitsal anti-klit shampoo bij onze dochter (ook heel veel en lang haar). Dat werkt prima!

3. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Idd van zwitsal heb je cremespoeling en van andere babymerken ook.
    Hier tzelfde probleem!

Al eens naar de kapper geweest voor de onderste puntjes? Helpt hier ook wel...

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

We gebruiken hier ook Zwitsal tegen klitten, maar soms hielp dat niet. Dan gebruikte ik tijdens het badje in de onderste puntjes (klitten) wat zachte cremespoeling en kamde de klitten er ter plekke uit.

Ik zit me nu af te vragen of ik met haar naar de kapper moet...

5. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    me dochertje heeft nog niet heel lang haar maar als ik geknipt wordt dan laten we het bij haar ook even doen.valt dan weer mooier en veel minder klitjes

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Ben wel benieuwd naar de coupes van jullie baby's!fotooooo?!
    Hier was t ook een ramp, nu is ze veel haar verloren helaas maar gelukkig zit er nog wel een aardig bosje, ti's alleen ontzettend uitgedund en heel lang haha

Maar ik zou gewoon wat cremespoeling voorzichtig gebruiken, evt baby in een badzitje doen zodat je het goed kan uitspoelen en het niet in de oogjes komt!

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Je kan ook een anti-klit spray gebruiken voor kinderen.

8. nancy1979

nancy1979 Lid

Aug 3, 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontzettend bedankt voor alle lieve en handige tips!

Share This Page