Hallo, Ik loop tegen een lief maar praktisch probleempje aan. Onze kleine meid is nu bijna 6 maanden en heeft vanaf haar geboorte een grote bos haar, heel mooi en we kunnen al paardenstaartjes maken. Alleen, nu is het haar zo lang dat ze al klitten in het haar krijgt. Mag je gewoon cremespoeling gebruiken bij een baby'tje?
Wij gebruiken al heel lang Zwitsal anti-klit shampoo bij onze dochter (ook heel veel en lang haar). Dat werkt prima!
Idd van zwitsal heb je cremespoeling en van andere babymerken ook. Hier tzelfde probleem! Al eens naar de kapper geweest voor de onderste puntjes? Helpt hier ook wel...
We gebruiken hier ook Zwitsal tegen klitten, maar soms hielp dat niet. Dan gebruikte ik tijdens het badje in de onderste puntjes (klitten) wat zachte cremespoeling en kamde de klitten er ter plekke uit. Ik zit me nu af te vragen of ik met haar naar de kapper moet...
me dochertje heeft nog niet heel lang haar maar als ik geknipt wordt dan laten we het bij haar ook even doen.valt dan weer mooier en veel minder klitjes
Ben wel benieuwd naar de coupes van jullie baby's!fotooooo?! Hier was t ook een ramp, nu is ze veel haar verloren helaas maar gelukkig zit er nog wel een aardig bosje, ti's alleen ontzettend uitgedund en heel lang haha Maar ik zou gewoon wat cremespoeling voorzichtig gebruiken, evt baby in een badzitje doen zodat je het goed kan uitspoelen en het niet in de oogjes komt!