Ik zit er aan te denken om de bugaboo om te bouwen van reiswieg naar buggy... Ze past nog maar net erin en ik denk dat het voor haar leuker is als ze wat meer kan zien onderweg. Ik twijfel nog wel steeds, want ik ga soms best hele stukken met haar wandelen (dan heb ik echt over een uur of twee ofzo) en dan slaapt ze nog wel eens een uurtje ofzo in de reiswieg. Kan dat in de buggyzit van de bugaboo ook? Of zou ik haar toch zo lang mogelijk in de reiswieg houden? Ik heb denk ik nog een centimeter of tien aan de bovenkant als ze erin ligt... Ik vind het lastig... Merk wel dat ze meer wakker is en dan is rondkijken ook wel leuk toch voor haar? Hmmm.... dilemma!!!!
Ik weet wel dat de wandelwagen ook helemaal plat kan, dus daar kan ze dan ook in slapen en gewoon goed voor haar rug en als ze dan wakker is rondkijken. Je hoort wel altijd dat ze zeggen zo lang als het kan in de reiswieg houden. Als ik jou was zou ik hem ombouwen zie dat ze al 6,5 maand is en nogmaals de wandelwagen kan ook helemaal plat. Suc6 en als je het gaat doen laat je even weten of het een succes is?
Ook wij hebben de bugaboo, we hebben hem omgebouwd toen mijn dochter ook 6 maanden en 2 weken was. Mijn dochter vond de reiswieg niet meer leuk, ze was aldoor aan het jengelen. Toen hebben we hem maar omgebouwd, alhoewel ze ook nog wel 10cm ruimte had in de reiswieg. Maar ze slaapt echt bijna nooit in de buggyzit, ze heeft het veelste druk met alles te bekijken. Ook al doe ik hem in de ligstand, mevrouw heeft het veelste druk met om zich heen kijken.
@consider: heb je er spijt van gehad dat je hem al hebt omgebouwd? Op zich jengelt mijn dochter niet in de bak, maar ze slaapt ook niet meer echt heel lang erin... Het heeft voor- en nadelen vind ik om hem om te bouwen. voordelen: * altijd zitje bij je, want ze eet ook al brood en kan nog niet zelf zitten * lekker rondkijken, leuk bij kinderboerderij en dat soort dingen * ze kan dan rechtop zitten nadeel * volgens mij niet meer zo lekker slapen als in de bak...
Ik heb er geen spijt van dat ik hem heb omgebouwd. Valerie wilde gewoon niet meer liggen. Maar ze kon zelf ook al aardig goed zitten. Ik weet niet hoe jou dochter slaapt, maar die van mij slaapt dus niet als ze veel te zien heeft. Als die van jou dat ook heeft en ze vind het nog prima in de resiwieg, dan zou ik het nog even zo laten.
ik twijfel op het moment ook heel erg! mijn zoontje (7 maanden) pas nog steeds in de bak maar hij vindt er weinig meer aan. ik kan me alleen niet voorstellen dat ons nieuwsgierig aagje in het buggy gedeelte gaat slapen... heeft alleen de bugaboo dit, of moet je iedere wagen ombouwen? het zou toch ideaal zijn als er een wagen was die een bak heeft EN een buggy zodat je kunt switchen?!
Wij hebben ook een bugaboo en toen onze zoon 6 mnd was, hebben we 'm ook omgebouwd tot buggy. Werkt prima. Bij slapen gooien we 'm plat. Meestal staat hij in stand 2 en soms in de zit stand. Onze zoon begint pas kort met goed zitten, dus vandaar.
Ik denk dat als je kindje echt moe is zij echt wel gaat slapen hoor! Natuurlijk is alles nieuw en wil ze veel om haar heen kijken. Ik zou het echt proberen anders bouw je hem weer terug om naar de reiswieg. Je hebt meer voor dan nadelen toch?
tja, laatst is ze met het kdv naar de kinderboederij geweest in een gewone buggy en daar hadden ze foto's van gemaakt. Lag ze ook gewoon in te slapen... dus ik denk dat dat geen probleem is. Ze slaapt nu ook niet meer continu in de reiswieg eigenlijk. Soms een half uurtje. Maar ligt het dan wel lekker in die andere zit?