Hoi hoi, Half september willen wij met onze dreumes van dan 15 maanden op vakantie naar een bungalowpark ergens in nl of België. Nu zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer, er is nm zo veel keuze. Uiteraard ben ik gaan oriënteren en kom ik op een aantal parken uit van landal. Centerparcs heb ik ook geleken maar vind ik echt te duur. De parken die we nu op het oog hebben zijn: Rabitt Hill Lommerbergen Vennenbos Coldenhove Aelderholt Land van Bartje Heideheuvel Waar het ons vooral om gaat is dat we een leuk kinder binnen zwembad hebben, een binnen speeltuin, winkeltje, restaurantje, café,huisdieren welkom. Een bosrijke omgeving trekt ons het meest,maar dit is geen must. Wat raden julle aan? En hèbben julle buiten deze parken om no andere parken die geweldig zijn. Ik heb ook gekeken om te gaan voor mysterie Centerparcs, dat scheelt nm erg veel in de prijs,maar ik durf gewoon het risico niet te nemen. Zou er nm echt van balen als we bijvoorbeeld in port zelande terecht komen. Gr. Sannie
Port zelande heeft echt een super gezellige marketdome en ook een geweldig zwembad voor de kleintjes...van je rijtje vind ik het Vennenbos en Het land van Bartje het leukst
Wij zijn inmiddels 2 keer naar Landal het Vennenbos geweest en het blijft leuk! Het is echt een prachtig park. Wij zijn er geweest toen onze kinderen 5 maanden en 2,5 jaar waren, toen ze net 1 en 3 jaar waren en toen ze net 2 en 4 jaar waren. Alle drie de keren echt super genoten. Veel eekhoorns, superleuk zwembad, leuke plaza met lekker eten, leuke binnenspeeltuin en een leuke huifkartocht over het park die je kan doen. De andere parken ken ik niet, maar over het het Vennenbos ben ik in ieder geval erg enthousiast
Wij zijn pas in Coldenhove geweest. Ik weet niet wat het beleid is m.b.t. huisdieren, maar verder voldoet het aan je eisen. Wij hebben het naar ons zin gehad, maar onze zoon was wel wat ouder. De binnenspeeltuin is eigenlijk voor kinderen die nog weer ouder zijn. Maar ze hebben er ook wel een deel voor de allerkleinsten.