Wie kan mij AUB helpen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Mijn zoontje ligt in het ziekenhuis omdat hij huilt tijdens de voeding. Echt alleen tijdens de voeding. Soms gaat het goed maar meestal niet. Hij neemt dan een paar slokken en dan opeens laat hij los en gaat hij huilen. Hij krijgt nu bijna 3 week nutramigen. Ook krijgt hij al vanaf week 3 nexium. De artsen laten al doorschemeren dat ze niks kunnen doen. Ik ben toch niet de enige moeder met dit probleem? Wie kak mij helpen? Het gaat niet te snel en niet te langzaam. Als ik grotere speen doe doet hij het zelfde en ook met een kleinere. Ben radeloos!!! Het lijkt mij ook niet dat hij de nutramigen vies vind want soms drinkt hij hem wel leeg en hij krijgt het al tijdje nu. Er moet toch iets zijn?????
     
  2. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier eentje die het deed bij de bv en de kv. Dus aan de melk lag het hier in elk geval niet. Hij begon flink te drinken maar halverwege de fles begon hij te overstrekken ed... Ben toen bij de ka geweest omdat ze dachten aan een soort van reflux of spruw in de slokdarm. Ahv een maagonderzoek hebben ze dat allemaal kunnen uitsluiten. Probleem heeft zich hier vanzelf opgelost en is helemaal van de baan geraakt toen ik op 4 maanden met groentepap ben begonnen. En daar at hij dadelijk al vrij veel van...

    Ik kan je geen tips geven, maar ik heb het ook meegemaakt...

    edit: Ik heb toen ook andere flessen en spenen gehaald, maar dat maakte ook geen verschil. Ik had tommee tippee en heb toen Aventspeen en fles gehaald en doodie. Nu ben ik wel op aventspenen over gegaan maar dat was omdat hij meer dan een half uur dronk op amper 100cc. Met de avent is het 180cc binnen de 10 min met even stoppen om te boeren...
     
  3. MelanieL29

    MelanieL29 Bekend lid

    9 aug 2006
    803
    0
    0
    Rechtop voeden al eens geprobeerd?
     
  4. adi

    adi Niet meer actief

    Oh meid wat vreselijk!

    - Hebben de artsen gekeken of hij pijn heeft tijdens het drinken. Pijn kan natuurlijk op verschillende plekken zitten: zijn mond, keel, slokdarm, maag....

    - Is een PH-metrie uitgevoerd?

    - Ben je bij een fysio of een oestopaat geweest om naar zijn nek te laten kijken?

    Dit zijn even een paar dingen die me binnen schieten. Heel veel beterschap voor jullie kleine man en geef het niet op!!!
     
  5. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Alle trukjes kwa drinken al geprobeerd. Osteopaat ook al geweest. Nu maar een fysio in de hand genomen. Het is inderdaad even drinken, loslaten, krijsen en overstrekken. Verder is het een vredig mannetje maar eten is zo'n drama! Verder nog geen onderzoeken geweest.
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij Justin was dit idem dito. Zelfs de vrouw op het cb wilde hem eens proberen eten te geven en te kijken hoe hij reageerde. Nou ze kreeg er 10 cc in hoor.. En iedereen maar zeggen.. hij groeit toch evengoed? en als ie honger heeft, eet ie wel hoor. Of ze stopten met fles geven bij 100 cc, want hij 'wilde niet meer'. Ammehoela, wij zagen dat ie giga honger had, maar t ging gewoon niet. Wat het was weten we nog niet, wij hebben medicatie gehad tegen reflux, dachten aan een kma. En toen hij bijvoeding kreeg met 6 maanden, kreeg ie gelúkkig minder flessen, maar hij heeft t altijd toen gehad hoor. Hij is nog een slechte drinker, daarmee bedoel ik dat ie gewoon niet snel kan drinken en eten..
     
  7. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja hier idem... Een hele vrolijke baby maar eten was een probleem... Ik heb wel tot 4 maanden gewacht met bijvoeding, want als ik bij een andere ka was geweest die had me aangeraden om onmiddellijk al met bijvoeding te beginnen (staat om dit advies hier in de streek gekend ;)). Maar 't is enorm frustrerend...

    Ik mocht van mijn ka vaker fles aanbieden met minder melk. Hij mocht toen eigenlijk al flessen van 180cc krijgen, maar kreeg dus 120cc maar vaker aangeboden. Kwam toen ook maar aan het absolute minimum dat ze op een dag moeten drinken. Heeft toen een knik gekregen op z'n gewichtscurve maar staat nog steeds onder controle van de ka en doet het nu super met eten.

    Ligt hij al lang in het zh?
     
  8. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Eindelijk onze eigen KA gesproken, wat een topwijf!! Ze denkt dat het proces van voedsel innemen tot aan de darmen niet soepel verloopt. Hij krijgt morgen rontgen foto's en krijgt vloeistof toegediend zodat ze het proces kunnen volgen. Ze doet nog meer onderzoeken om van alles uit te sluiten terwijl de dienstdoende KA gewoon dood leuk zei moet je mee leren leven.

    Als het dus dat verwerkingsproces blijkt te zijn van de darmen dan valt daar ook niks aan te doen behalve dat ze er over geen groeien maar dan weten we dat tenminste
     
  9. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    wij hebben net ons meisje weer een week thuis na een week ziekenhuis.
    zij had een ontstoken slokdarm door hevige reflux.

    de dochter van mijn broer huilde ook alleen maar tijdens de fles, zij bleek koemelkallergie te hebben

    hopelijk gaat je kindje gauw weer drinken. sterkte
     

Deel Deze Pagina