slapen in de box?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimHugo, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier leg ik haar wel eens in de box te slapen, dan leg ik gewoon een dekentje over. Redenen om haar in de box te laten slapen:
    - als ze op de buik gelegd wordt om te slapen
    - als mijn man nachtdienst heeft, ze slaapt namelijk bij ons op de kamer
    - of als ze erg onrustig is, huilt als ze neergelegd wordt terwijl onze andere dochter ook wakker is.

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ja dat doe ik zeker eigelijk dat ie klein is omdat ie zijn ritme niet kende was het advies hem in het ligt te leggen omdat ie dan wist dit is dag en dit is nacht als de kamer donker was dan moeten we slapen .en dat werkte erg goed nu doet ie alleen maar hazenslaapjes ook in de box .Ik vind het niet zo erg en niks verkeerds aan om je kind daar in te laten slapen .Dat is mijn mening

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Onze jongste slaapt regelmatig in de box,

Breng haar vaak naar bed en ze slaapt dan ook wel, maar minstens 4 keer per week wil ze haar tweede slaapje NIET in bed doen, dan krijst ze de boek bij elkaar en zodra ik haar in de box leg is ze vertrokken !

Wat ook helpt is de oudste twee naar boven sturen om op haar kamer te spelen dan is ze ook meteen vertrokken, ze zal het lawaai van grote broer en zus wel Fijn vinden denk ik haha

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    De eerste 3 maanden sliep ze overdag altijd in de box.
    De box was dan ook als een bedje opgemaakt, dus met lakentje en dekentje.
    Nadien kon ze niet meer in slaap vallen in de box.

Deel Deze Pagina