marinte ligt heel vaak ( ondanks dat ik vaak bij haar ga kijken maar goed ook ik slaap s'nachts weleens) met dr hoofdje tegen de spijlen aan of helemaal aan het hoofdeind tegen een grote knuffel aan ( die daar express ligt anders ligt ze tegen het hoofdeind) maar het is soms net als ik ze dan weer naar beneden schuif dat haar hoofdje boven op wat ingedeukt is is dit erg voor de fontanellen ofzo? even later trekt het ook weer weg. ik doe s, nachts als ik wakker wordt leg ik haar hoofdje weer vrij maar ze schuift zelf altijd weer omhoog tegen dat knuffelbeest aan of tegen de spijlen. eigenwijs kind. herkent iemand dit?
Ik hoor vaak genoeg dat mijn zoontje met zijn hoofd tegen zijn bedje stoot, hoor vaak genoeg gebonk vanuit zijn kamer komen. Maar hij slaapt vaak gewoon verder dus denk dat het geen kwaad kan hoor anders zou hij wel gaan huilen. Mijn zoontje kan gewoon niet stilliggen in bed en ik vind hem in de meeste rare posities maar laat hem gewoon liggen en ga ook nooit bij hem kijken dus weet het ook niet altijd hoe hij ligt.
Hihi, Hier is het ook elke keer weer een verrassing hoe ik mijn kleine meid nu weer aan ga treffen. Kan inderdaad geen kwaad, anders zou je inderdaad gebrul moeten horen ofzo. We hebben gewoon kleintjes met grote dromen en dat in combinatie met die beweeglijkheid.
Ik vroeg mezelf dat laatst ook af alhoewel het hier nog meevalt. Maar het hoofdje kan heus wel ergens tegen lijkt me en zolang ze niet piepen zal het wel meevallen denk ik.