Hey, Ik ben benieuwd hoe snel ik resultaat zou moeten merken na verwijdering van de neusamandelen. Bij Demi zijn ze anderhalve week geleden verwijderd en we hoopten dat we niet niet telkens meer met een doekje achter haar aan hoeven te lopen om haar neus te poetsen. Maar het lijkt dus niet minder erg te worden. Het snot blijft haar neus uit lopen (sorry klinkt heel onsmakelijk). Nu heeft ze ook al een hele tijd uitslag (rode pukkeltjes) rond haar mond. Zou het dan toch een allergie zijn? Bij het consultatiebureau zeiden ze dat ze dat pas rond 3 jaar kunnen testen (eerder ook wel maar dan komt er meestal niets nuttigs uit de test zei ze) en daarom raadde ze mij ook aan om eerst naar de KNO arts te gaan voor de amandelen. Misschien wil ik wel te snel resultaat hoor, maar ik had gewoon gedacht dat die verkoudheid nu wel een keer over zou zijn.
Ik zou eens naar een Bioresonantie-therapeut gaan om haar te laten testen op allergieen. Via bloedtesten komt er vaak helemaal niets aan het licht en als je via Bioresonantie test, kunnen ze heel goed achterhalen of ze ergens op reageert. Voor meer info moet je gewoon eens even googlen op de Bioresonantie therapie.
onze mannetje is op 3 augustus jl geopereerd en wij hadden ook sneller resultaat gehoopt. maar ik weet dat de kno-arts zei dat je op zijn vroegst pas na 6 weken verbetering kunt zien... wij zagen de eerste verbetering na 3 maanden... nu is ons mannetje ook verkouden, maar niet meer zo erg als voorheen. Nu alleen maar wat snotterig, voorheen zat hij helemaal vol en hoestte veel, sliep en at slecht. Hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt...
Mijn dochter is 2 weken terug geweest voor verwijderen van neusamandelen maar oh my! Voel me ongelooflijk schuldig dat ik dit heb laten doen bij der. Ze is er erger onder als dat ze voorheen was. Dag na het verwijderen van neusamandelen en zelfs een gaatje in rechter trommelvlies bleek ze een oorontsteking te hebben aan linker oortje waar ze normaal gesproken geen ontsteking had. Hoesten bij het leven doet ze en vooral in de avond en nacht en zo erg dat ze er in blijft hangen en ze wilt graag slapen wat niet lukt dus vandaag 4 slaapjes gedaan terwijl ze op 1 slaapje zit. Koorts blijft ook aanhouden en snot komt er met emmers uit! Morgen maar weer mijn abonnement verlengen bij HA, sjonge jonge. Wil kijken of ze niet getest zou kunnen worden op astma. Heb afgelopen 2 weken neusspray, antibiotica, balseclase zetpillen en zetpil paracetamol bij het leven gebruikt. Sterkte met je kleintje
Hier ook neuasamandelen verwijderd afgelopen maart Snottebellen worden niet minder, maar mijn dochter ging aanzienlijk meer eten, was vrolijker en levendiger en snurkt niet meer. Verkouden is ze nog wel, maar het gaat ook weer over en dat was vorig jaar wel anders. Hier dus wel verbetering.