mm, meestal niet helemaal donker, i.v.m. lantaarnpaal schuin tegenover ons slaapkamerraam er moet elk geval wel iets van licht zijn.. 1x mijn teen gestoten in het donker en dat deed me zo'n verrekte pijn dat ik daar van genezen ben haha..
het liefst slaap ik in het pikkedonker, we hebben rolluiken dus dat lukt wel, maar ik kan dan 's morgens mijn bed niet uit, dus nu slapen we met de rolluiken omhoog en kan ik er in de ochtend easy uit.
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, als ik naar bed ga ben ik moe, dan maakt het niet uit of het donker of licht is.
Zo donker mogelijk Als er ook maar een heel klein beetje licht in de kamer is, bijvoorbeeld via het bovenlicht, dan zie ik alles in de kamer... maar ook in het pikkedonker kan ik mijn weg vinden zonder me te stoten of zo. Als het pikkedonker is en Ilias slaapt door, dan wordt ik ook niet wakker. I love the dark...
hmmm , voel me nu wel een eenling hoor......sliep thuis bij mijn ouders ook het liefst met gordijnen open , nu heb ik een man die daartegen protesteert
Als jij toch lekker slaapt met het licht aan, dan is dat toch prima? En zo raar is dat echt niet want ik weet van meerdere mensen dat ze wel graag wat licht willen hebben.
Lekker donker! Maare ik lees over oordoppen? En ook van mama's! En als de kleine nou s'nachts roept??????
Ik slaap altijd in het donker. Moest ook gewoon een verduisteringsgordijn anders val ik echt niet in slaap en word 's zomers om 5 uur wakker
Oke oke, hier ben ik. Ik maak van een eenling van jou een tweeling van ons Ik heb wit/zilvere gordijnen niet verduisterend. Een lantaarnpaal voor het huis. Dus hier kan ik gewoon zien gelukkig. 1 keer in een hotel gezeten met verduisterende gordijnen nou werd helemaal gek, het gevoel alsof alles op mij af komt er er vanalles gebeurd om mij heen wat ik niet zie nee die gordijnen gingen snel open
Als ik echt helemaal kapot ben maakt het me niet veel uit maar om in slaap te komen moet het toch echt wel donker zijn. Ik heb er echt moeite mee ( vooral als ik vroeg op moet) om in slaap te vallen,ik word er helemaal gek van. Ik lig gerust nog 3 uur te kijken voor ik eens in slaap val.
bij ons moet het helemaal donker heb zwarte zonsverduisterende gordijnen... ik moet ook geen streepje licht zien.. dan ben ik in staat om de knijpermand te pakken en de gordijnen met knijpers aan elkaar dicht te zetten hoe bdoel je hou van donker
Ik heb echt een hekel aan donker.... we hebben een rolluik in de slaapkamer, die gaat overdag een stuk dicht tegen de zon en zometeen doe ik 'm helemaal open zodat we wat licht hebben van de straatlantaarns . Ik kan er echt niet tegen als ik niet eens mijn eigen hand kan zien, brrr.....
Dan zijn we vanaf nu met z'n 3en! Ik moet alles in mijn kamer kunnen zien. wij hebben dan ook witte gordijnen die al het licht doorlaten. De eerste keer dat ik bij mijn lief ging slapen (hij woonde toen nog bij zijn ouders) was echt vreselijk! Hij had rolluiken ipv gordijnen Die mochten dus absoluut niet naar beneden... Nu weet hij het van mijn tik, en als we ergens anders slapen waar ze wel donkere grodijnen hebben, dan trekt hij ze nooit helemaal dicht.
hey zus wij hebben geen lantaarn voor het raam maar daar zou ik totaal geen moeite mee hebben weet je wat ook zo leuk is, mijn vader komt uit marokko en als we dan daar waren met vakantie (elke zomer) kwam het nog wel eens voor dat s'avonds opeens de electriciteit uitviel...nou is marokko ook echt een land waar het buitencultuur heerst, dus juist s'avonds als het lekker koel is gaat iedereen naar buiten en lekker keuvelen met de buurtjes en opeens BOEM lichten uit, schreeuwende kinderen, ik als een gillende keukenmeid....nou ik heb het dan niet meer hoor ga me echt een iemand vastklampen als een drenkeling ik heb echt een hekel aan donker!
Ik heb geen hekel aan het donker maar wel als ik ga slapen! Heb zelf een leeslampje nachts aan. Dat vind ik gewoon gezellig. Of een lavalamp. Vriend vind het vreselijk! Maar ik ben echt bang in het donker. Niet als hij erbij is maar ik ben soms ook wel es alleen.