hoi meiden dice had al vanaf donderdag hoge koorts 39,4 en hoesten ontstoken ogen enz dacht eerst dat hij de griep had en heb gister de dokter gebeld en moest langskomen dice heeft een flinke oorontsteking vanacht was een drama steeds wakker om het uur en vanaf half 2 tot half 5 alleen maar huilen ik ben bek af wie heeft er nog goede tips heb het hoofdeinde al iets hoger gezet maar hij wil niet slapen
hier net een ooronsteking achter de rug maar mijn meisje heeft er antibiotica voor gehad, verder mocht ik haar paracetamol tegen de pijn geven een half uur voordat ik haar op bed zou leggen.
Neusspray, paracetamol, het bed omhaag en een zomerslaapzak aan. De warmte van de koorts moet er namelijk uit kunnen. Sterkte!
hij heeft antibiotica gekregen 3x per dag 5 ml overdag is er weinig aan de hand totdat hij naar bed moet hij ligt hier op de bank en op ons bed gewoon plat en is er nix aan de hand zodra savonds 22.00 is dan begint het ik geef hem al paracetamol hij heeft een zomer slaap zak aan een truitje en een romper heb z'n hoofdeinde al iets omhoog gedaan zou die neusspray zoveel verlichting geven dan hij is niet meer verkouden
neusspray haalt de druk van de oren af, teminste het wordt minder. Staat namelijk allemaal met elkaar in verbinding! Verder kan je niet zoveel, dan hopen dat de kuur snel aanslaat
Oh, dat herinner ik me nog van vroeger, als kind had ik regelmatig oorontsteking... wat deed dat zeer zeg! Hoe komen kindjes daar eigenlijk aan? Is het kou of zwemmen ofzo? Sterkte met je mannetje!
owow wat een drama mijn dochter heeft t ook net gehad. echt waar wat een hel. ze dee niets anders dan krijsen en nog eens krijsen. ze kreeg paracetemol later heb ik van die oordruppels gehaald, die schijnen verdovend te werken. otravan ofzo heet het. veel meer kan je niet doen als het goed is merk je met dag 2 of 3 al verschil met t kuurtje. heel veel succes ermee
idd een drama heeft denk ik met de kou te maken we hebben niet gezwommen de laatste 6 maand ok zal eens kijken wat er is bij kruitvat hij slaapt eindelijk moet zeggen dat hij vandaag wel vrolijk is gister was alles huilen
is hij ook verkouden? of hoest hij snacht veel? dan zou je hem balsoclase zetpilletje kunnen geven, dat is tegen het hoesten en ze slapen er goed van
Ik heb voor Isabella een paar dagen geleden neusspray bij de apotheek gehaald toen ze oorpijn had. 1 keer de spray in de neus en haar koorts zakte gelijk. Nu is het helemaal over.