Wat een titel he? hahaha iedereen waarvan het kindje een slaapzak heeft kent denk ik wel het probleem dat ze slecht drogen. Duurt vaak wel 3 dagen! Nu hadden wij van de week een slaapzak probleem omdat ons meisje erg gespuugd had dus we hadden s'avonds echt weer een zak nodig (hebben er 2 maar nu allebei in de was) Nou hebben we hem gewoon gewassen met andere was mee en de rest van de was in de droger gedaan en de slaapzak voor de droger gehangen (komt altijd veel warme lucht uit) en ja hoor bijna geheel droog! nog even op de kachel en klaar was die! Dacht deel het even met jullie, tips zijn altijd welkom toch?
als ik ze hier op de kachel hang zijn ze ook binnen driekwart dag droog... en ik heb er 3, dus kan altijd voldoende rouleren..
Hier hangt de was boven op logeerkamer met overdag verwarming aan. Meestal is ie binnen 2 dagen droog. Draai 'm vaak na de eerste dag nog een keertje om.
ik doe de slaapzak in de droger, meestal zit ie nog binnestebuiten dus de binnekant is dan al droog. Na de droger doe ik hem weer normaal en hang ik hem over de verwarming zodat de buitenkant ook lekker kan drogen. En meestal zorg ik ervoor dat ie over de verwarming gaat voordat Tycho naar bed gaat zodat hij lekker warm is. Liefs
24 uur max. Anders zou ik hem in de badkamer hangen (warmste plek van het huis bij ons) maar natuurlijk niet als iemand net gedoucht heeft i.v.m. vocht. Verder één keer gehad dat ze allebei in de was zaten, i.v.m. spugen. Toen hebben we een zomerslaapzakje aangedaan met een deken erover. Was alleen voor overdag. 's Avonds was de eerste zak al droog.
hier gaat hij ook gewoon binnenstebuiten in de droger, op lage temp.. Is ie klaar, dan nog even 15 minuten weer goedgedraaid en hij is droog!
Ik heb er van de week 1 bij gekocht, had hetzelfde probleem met de puckababy. Nu slaapt ze gelukkig in een gewone slaapzak. Maar als die gewassen is dan over de kachel en een schone aan. Tegen de tijd dat die vies is is de ander wel weer droog en anders maar even een dunne slaapzak met dekentje.
Ik doe slaapzakjes altijd gewoon in de droger.. gewoon op hoge temperatuur, gaat prima hoor. Maar ik heb vijf slaapzakjes per maat dus zit, nu dochtertje niet meer spuugt, zelden om een schoon slaapzakje verlegen
Het eerste wat ik dacht toen ik dit topic begon te lezen was: ze heeft zeker geen droger Hier ook in de droger dus, maar ik gooi vrijwel alles in de droger, op het extra care programma. Weinig last van krimp hoor. En volgens mij mogen onze slaapzakken er gewoon in.
hier ook altijd op een hoge stand in de droger. Als het gewoon katoen is, zal het krimpen wel meevallen lijkt mij...