Hoi, Om 19.00 geef ik Pete zijn pyjama aan, omdat ik hem om 23.00 niet te wakker wil maken. Hij krijgt al vanaf 3 of 4 weken een pyjama of boxpakje aan, omdat het me niet lekker lijkt om in een stugge/dikke broek te slapen. Groetjes Saskia
Mijn neefje van in het begin... dat ie goed het verschil weet tussen dag en nacht... Het geen pyama in 2 stukken maar 1 in1 stuk , echt heel sgattig en lief... Xx.
hier nog steeds geen pyama maar in de dagkleertjes, trek wel haar broekje en sokken uit voordat ik haar in de slaapzak stop, hier dan overdag een lakentje en 's nachts een laken plus dekentje overheen. Scheelt lekker veel omkleedtijd! Groetjes Lisette
hoi hoi had iris met 1 maand een pyama aan .. vanaf dat ze het voor me kaar kreeg om haar broekje uit te trappelen heb ik een pyama truitje aan en dan een maillot ...
Wij doen onze meid sinds een paar dagen een pyjama aan snachts, dus vanaf 2.5 week zo'n beetje. Zal ongetwijfeld niet nodig zijn, maar gewoon voor eigen idee denk ik. En beetje avond ritueel, badje, pyjama en naar bed. Ik doe 'm aan bij t laatste rondje, dus voor 'de grote slaap' zeg maar, voor we de nacht in gaan. Bij de slaapjes overdag draagt ze wel gewoon dr kleren. Overigens is het niet eens altijd een echt pyjamaatje volgens mij, maar gewoon een soepel broekje met voetjes en een soepel shirtje.
hier ook vanaf een maand gewoon een romper, broekje en truitje of echt zo'n vaste pyama pak met knopen aan de benen en kruis.
Onze Robijn is 4 weken, ik moet er niet aan denken om haar 's avonds weer andere kleren (pyama dus) aan te trekken, die kleertjes zijn nog zo zacht en soepel en ze slaapt er overdag ook in. Ik ga pas een pyama aandoen als ze doorslaapt of zodra ze kleding aankrijgt die niet prettig is om in te slapen; ritsen en knopen etc.
Hema heeft ook pyama's aan 1 stuk, zijn van badstof. Lotte heeft die vorige winter ook aangehad, waren heerlijk warm. Hier ook pyama aangedaan vanaf zo'n 6 weken, deed deze dan ook 19.00 aan als avondritueel (na het badje).
Onze Nick heeft al vanaf het begin een pyama aan. Kleertjes zijn voor overdag en daar laten we hem dus niet in slapen. Ik heb onze kraamhulp er ook nooit over gehoord....
Kwa warmte moet je gewoon denken wat je zelf aan zou hebben en anders in het nekje voelen. Ik heb altijd de badthermometer in haar kamer liggen. Fleur heeft een winterslaapzak van prenatal met van die armen eraan. Daaronder vaak een romper met lange mouwen en verder niets. Wel een laken en dekentje erover heen maar dat heeft waarschijnlijk niet heel veel nut want de slaapzak houd haar lichaamswarmte vast maar goed. Toch maar een dekentje voor het gevoel. In haar kamer wordt het niet kouder dan 16 graden, het is er eigenlijk altijd rond 17 graden snachts. Gaat het vriezen dan doe ik over de romper met lange mouwen nog een overslag hemd/vestje van de hema aan of een pak met voeten van badstof. badstofromper met lange mouwen van hema is trouwens erg fijn. Succes, marijn
Mijn mannetje krijgt ook al vanaf het begin in de avond een boxpakje aan lekker warm en lijkt me lekkerder slapen dan sommige kleertjes van overdag! Wat is eigenlijk de reden dat je "beter" dezelfde kleertjes aan kunt laten?