hoe bevalt ie??? En ik heb een voetenzak er gratis bij gekregen. maar is die voor de maxicosi of voor wat????
Wij hebben hem hier staan, alleen nog niet in gebruik. De voetenzak die er bij zit (neem aan dat je het dan over dezelfde voetenzak hebt die wij hebben) is voor in de wandelwageninzet. Ik hoor overigens maar positieve reacties op de mutsy transporter en mij lijkt hij superhandig!
Geen ervaring mee heb een andere mutsy maar dit topic hoort eigenlijk thuis bij het babyuitzetgedeelte.
Ik neem aan van niet als het gewoon hetzelfde is al hier. Maxi cosi voetenzak die ik heb is overigens een heeel stuk kleiner dan de voetenzak van de mutsy. Stop 'm maar eens in de maxi cosi (als je die al hebt), volgens mij past het nog niet eens (veel te groot)
Ik heb een Mutsy Transporter en ben er hartstikke blij mee. De voetenzak is voor als je straks de wandelwageninzet gaat gebruiken. Is dus niet voor de maxi cosi.
idd ik heb hem ook en hij heeft bij ons een jaar lang op zolder gestaan met de wandelwageninzet erop. de voetenzak past daar precies in dus is idd echt veels te groot voor een maxi cosi
ik heb hem sinds vorige week ook..gekregen van mijn schoonzus...hij is lekker hoog...ben vrij lang..1.83..voetenzak is voor de wandelwagen inzet! Ben er iig erg blij mee!
Ik heb een tijdje geleden ook de Mutsy Transporter besteld, hij wordt over 4 weekjes geleverd. Heb er destijds echt super veel onderzoek naar gedaan (via consumentensites, verlijkingssites, noem maar op!) en ik lees nergens negatieve verhalen. En ik las inderdaad ook dat hij voor lange mensen wat praktischer is. De voetenzak is inderdaad voor het buggy-gedeelte. Ben ook heel benieuwd of ik er zo tevreden mee ga zijn als ik hoop, maar als ik eraan denk zal ik mijn ervaringen hier komen posten (mocht ik het vergeten, stuur me maar een pb, ik beval half maart ).
Wij hebben hem ook en ik ga hem vor deze keer ook weer gebruiken ik vind het een fijne wagen! lekker grote brede banden en mijn dochter nu bijna 3 heeft tot haar 2,5 jaar nog in de wandelwageninzet gezeten, waarvoor idd de voetenzak ook is, de maxicosi kan wel op de wagen gezet worden erg handig voor korte uitjes!
wij hebben m ook ... nog niet in gebruik maar al wel een klein proefritje ermee gemaakt in de tuin... de duwstang kan ook lekker laag zodat mijn zoontje van bijna 6 ook kan duwen... vond ie geweldig
ja je kan de duw stang verstellen hoog/laag. En ik vind hem ook in het algemeen wat steviger dan de andere merken kinderwagens..zoals ik in de winkel heb ervaren dan..
Ik heb hem ook besteld en krijg hem volgende week al ! Ben super blij ermee .. Kan er toch gewoon een maxi cosi op zetten ? X
ja...ik had hem bij baby tiener super store gehaald in sliedrecht daar krijg je er een graits maxi cosi bij..zitten adapters bij voor de maxi cosi..
Ik heb ook een transporter! Is momenteel wel in onderhoud! Hij is in 2e gebroken. Maar het is een fabricage fout geweest, dus we krijgen gewoon een nieuw onderstel! Vind het echt een topwagen! Lekker stevig, goed bestuurbaar, zowel wagenbak als maxicosi kunnen erop. Beter als dat prutsding wat we nu te leen hebben van baby dump! Wat een rotwagen is dat zeg!
Ohww oke super En ik lees allemaal positieve verhalen dus ben helemaal tevreden ik krijg hem pas week 9/10