Ik moet even mijn gal spuwen!!Ik heb op marktplaats een jasje van Ikks verkocht, er zat nog geen vlekje of niks op..zgan... Ik wilde er maar 10 euro voor hebben, toen mailde mij iemand die de jas wou voor 7.50 oke prima!! Ik heb hem opgestuurd en nu stuurd ze dat er een binnenjas bij moet zitten, terwijl ik hem zo heb gekocht..En vraagt ze of ik de binnenjas er express niet bij heb gedaan:x Ik ben zo boos...Kunnen ze iets kopen voor een klein bedrag en is het ook weer niet goed..Dan moeten ze het maar in de winkel gaan kopen... Bedankt voor het lezen
Je hebt altijd van die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Trek het je niet aan meid. Groetjes Anita
Pfff, zou ik ook niet fijn vinden. Ik zou denk ik nog 1 mailtje sturen, dat je hem zo hebt gekochten, dus dat je geen binnenjas hebt. Dat je erg boos bent dat iemand voor die voor 7,50 een mooi goed jasje koopt je op deze manier behandeld. Verder zou ik nergens meer op in gaan. Bah!
Ik zou beleefd antwoorden dat ik 't jammer vind dat ze teleurgesteld is, maar dat ik 't jasje zelf zo gekocht heb en er dus geen binnenjas bij zit en klaar...
Ik zou een mail sturen waarin ze vriendelijk wordt verzocht het jasje dan maar terug te sturen. Dan verkoop je het maar aan iemand anders voor 10 euro. Ik haat dat soort ontevreden,onbeschofte,voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten,zeikmensen.
Nou ja zeg ik zou een mail terug sturen dat je hem zo gekocht hebt en dat ze blij kan zijn dat ze hem zo goedkoop heeft kunnen krijgen...wel op een vriendelijke manier brengen
belachelijk! ik zou het jasje terug halen.. wat het ook kost.. haar d'r 7,50 terug geven en haar veel succes wensen met de zoektocht naar nog ander leuk IKKS jasje voor die prijs
Vaak gaat het allemaal keurig netjes als je koopt of verkoopt op MP. Helaas soms gaat het verkeerd. Ik had mezelf ook een supergave winterjas aangeschaft, expres nog gevraagd of ze oksel tot oksel wilde opmeten. Nou leek in orde, maar helaas toen de jas hier eenmaal binnen was, bleek dat zij zich 11 cm in mijn nadeel te hebben vermeten...de jas paste dus gewoon net niet... Kreeg ik ook een vreselijk pissig mailtje terug van haar, dat ze geen winkel is en weet ik t wat allemaal voor een bullshit. Natuurlijk ben ik niet voor 1 gat te vangen en een heel boos mailtje teruggestuurd. Maar vervolgens niks meer gehoord natuurlijk. Pas kocht ik een pakket kleertjes voor die kleine Diva, op de foto zag het er piekfijn uit. Helaas zat meer dan de helft onder de vlekken, die er niet uitgingen in de was, en de andere helft was kapot. Ik heb uit dat pakket welgeteld 3 goede kledingstukken gehaald. Beetje jammer... Ook deze dame reageerde niet terug.
Ik wou eigenlijk nog kleertjes op marktplaats zetten, maar na deze verhalen begin ik toch weer te twijfelen...
ook zo vaak gehad dat zijn een zeurrr zeikers,, je hebt ze er altijd tussen zitten nu moet je het volgden doen.. mailen je kunt terug sturen dan krijgt je je geld terug maar je moet zelf de verzendkosten betalen.. ik wed zat ze zeg nou laat maar heb ook wel een een zeikerd gehad voor 5,00 euro man oo man was pure zijde zij ze het is katoen terwijl ik van de hku ontwerp school kom en precies weet welke stof het is geweest.. dikke ,,....... nou ze hielt het dan toch maar,, het zijn mensen die proberen hun geld terug te krijgen , niet intrappen dus
tip voor marktplaats. ik verkoop veel daar en ja je hebt een enkel zeur kous tussen maar anders om ook. je kan rechts boven zien hoelang iemand al verkoopt en of ze gecontroleerd zijn, ik ben bijvoorbeeld gecontroleerd op mijn adres dat ik daar echt woon enz enz .. zo ben je meer zeker van je zaak als koper. over het algemeen zijn de meeste verkoper goede verkoper maar ja net als een slechte koper ( die ik ook regelmatig tegen kom ) heb je ook slechte verkoper.. goed op te tekst letten en dat er duidelijk foto's aanwezig zijn.
hahaha dat zou inderdaad lachen zijn! maar denk niet dat die dan zou reageren tenminste ik zou me kapot schamen voor 7.50
Nou ik zal hier dan wel de uitzondering zijn. Als ik denk een jas te kopen met een binnenjas dan zou ik ook in een mail daar naar vragen. En of 7,50 weinig of veel geld is dat is niet aan een ander te oordelen.
Dat is waar. Wat iets ook kost, als het niet compleet of stuk is, dan baal je! Ik zou in haar plaats, als ik dus zou weten van 2 lagen, hebben gevraagd of het om beide lagen gaat. De verkoper kan het ook van iemand hebben en er dus geen weet van hebben. De aankoop vind ik dus ook een klein beetje "eigen risisco". Van een hele set kleding hoort niks stuk of vies te zijn, vind ik...dat verkoop je niet. Al koop je dan een doos vol voor 10 euro, het moet wel kloppen.