Wij hebben een tijdje geleden een Lodger Bunker gekocht. Tot nu toe hebben we 'm zonder die binnenvoering gebruikt. Een winterjasje hebben we niet, we doen haar in een fleecevestje er in en ze voelt ook aangenaam warm als we haar eruit halen. Ik heb ook begrepen dat een vestje i.c.m. die de twee lagen voldoende is voor de winter, maar wanneer doe je nou die dubbele laag, die binnenvoering erin?
Ik heb hem er nog in zonder extra laag, maar mijn dochtertje heeft een jasje aan. Bij haar zit hij dan ook niet helemaal dicht, maar tot aan haar middel. Ik denk dat ik de extra laag erin doe als het echt gaat vriezen of als er meer koude wind komt.
Ik heb hem ook, maar dan zonder de extra laag..... Ook niet helemaal dicht want dat wil hij niet, hij wil zijn handjes vrij..... Pas als het vriest gaat de extra laag erin. Ik voel altijd wel aan zijn nekje als ik hem eruit haal....voelt die lekker aan dan heeft hij het zeker niet koud gehad.
Ik ga hem er ook pas in doen als het echt koud gaat worden. Hier wel met winterjas. Ik denk dat het met vest toch echt te koud is straks hoor, ookal heb je een binnevoering. Hebben jullie kindjes trouwens ook vaak koude enkels/voetjes als je ze eruit haalt?
Noonoo gebruik je de bunker voor je baby van 5 maanden? Zit die al in de wandelwagen of gebruik je de bunker in de wagenbak?
Ja, dat hier ook uiteraard toch vind ik zijn enkels altijd wat koud voelen als hij er uit komt.... Is ook niet het ergste natuurlijk en hij heeft er nog geen last van.
We gebruiken de wandelwagen al, de Quinny Zapp Extra die (gelukkig) plat kan... liefje wenst sinds ze 3 maanden is niet meer in de wandelwagen te liggen
Ik gebruik de extra laag ook nog niet. Liza heeft wel een jasje aan enik doe hem tot haar middel dicht. Straks als het echt guur weer wordt, doe ik de extra laag erbij. Ik heb vorig jaar trouwens wel de Lodger Bunker gebruikt in de wagen bak. Dan lag ze lekker warm. Ze schopt dekentjes namelijk van zich af.