Nou meiden, het lijkt wel alsof het tij gekeerd is, afgelopen nacht heeft ze als een blok in haar eigen bedje geslapen en ik ben er zo dankbaar voor! Het is natuurlijk superlief als ze zo naast ons ligt te slapen, maar ik ben toch (nog steeds) bang dat ik op haar ga liggen of wat dan ook, nee, dat eigen bedje is echt 100 keer beter... En nu wordt ik zelf ziek , hahahaha. Bedankt voor het meeleven en de interesse en @ Francoise; echt, het bestaat echt, hij gaat echt een keertje doorslapen! Kun je het niet gewoon een keertje proberen?
@ Fem, Volgens mij heeft ze het "gehoord" dat je er even doorheen zat hiihihi. Dat is hier ook vaak. Ik ben eigenlijk begonnen met het in ons bed laten slapen, toen hij 7 maanden was, ontzettend de griep had en ik zelf ook ziek was met mijn man in het buitenland voor 2 maanden . Het feit dat ik hier echt NIEMAND heb, maakt dat ik er ten alle tijden elke seconde moet zijn voor mijn zoontje. Nadat ik heel lang gevochten heb tegen het in het grote bed slapen, heb ik het opgegeven ( erg hè ). Ik ben nu wel harder geworden met het naar bed brengen en het laten inslapen in zijn eigen bedje gaat (redelijk) goed. Maar hij is er helaas nu zo aan gewend 's nachts bij mij in bed te komen, dat ook als ik hem in zijn eigen bedje wil laten slapen hij gewoon door blijft huilen, ook langer da 2 uur ( nl meerdere geprobeert ) Sorry voor het langen verhaal, maar ik ben hier vaak onzeker over, eigelijk al vanaf de geboorte, dus het zit me best hoog Liefs Francoise
Niet onzeker zijn Francoise, nergens voor nodig, juist omdat jullie zoontje bij jou slaapt en dat heel fijn vind toont toch aan dat je het allemaal supergoed doet? Nergens voor nodig om je zorgen te maken. Trouwens, als het aan mij lag sliep Sharon ook elke nacht tussenin, mijn man is hier veel harder in . Een paar dagen is het een drama geweest in haar eigen bed, maar nu slaapt ze weer heerlijk in haar ledikantje en ik ben echt enorm opgelucht. Kies ook voor jezelf he, als het je sloopt zou ik zeker proberen naar een oplossing te zoeken, het moet niet ten koste gaan van jezelf he. Ik lees hier veel over bepaalde boeken die je op weg zouden kunnen helpen (even de zoekfunctie gebruiken). En het is echt niet erg hoor, zolang het maar niet ten koste gaan van je eigen nachtrust en je relatie. Kop op. Je mag me altijd pb'en als je het ff zwaar hebt hoor. Liefs, Fem