Ik was Dano gisteren zijn eten aan het geven. Een potje van 12+ van Albert Heijn. Ik zie ineens iets geks erin zitten. DUs ik pak het. Is het een vingertopje van zo'n plastic handschoen...... Dus ik kijk verder zit er ook nog een geraveld stuk plastic in. Nou je wilt niet weten hoe ik me toen voelde.. pff hey Heb het potje en uiteraard de stukken plastic bewaarde en heb net gebeld naar AH ik moet de stukjes opsturen en hij heeft allerlei gegevens genoteerd van het potje. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen..... : Voor diegenen die ook albert heijn potjes geven, het was de rijst met groente en kip van 12+
jeetje, vind dat echt niet kunnen! ik heb een paar weken geleden zoiets gehad in een potje fruit van friso. zat er een stukje karton in
Ik ben blij dat ik nooit potjes geef... een tijd terug zat er toch ook glas in ofzo, was toen in het nieuws. Moet er echt niet aan denken... ik maak lekker alles zelf (nou ja, ik gooi alles in een pan en een kwartier later is het klaar ).
Jezus je zal het maar niet gezien hebben! Ik heb vanaf het begin af aan het fruit of de groente in een bakje gedaan, eigenlijk nooit zo uit het potje, het idee alleen al! Ik hoop dat ze een passende oplossing voor je hebben, ik vind dit echt niet kunnen. Het is wel babyvoedsel waarvan je verwacht dat het betrouwbaar is! Echt belachelijk! Liefs, Duveldraakje
Gelukkig heb je het op tijd gezien en hopelijk zit het niet in andere potjes! De ah gaat contact met je opnemen over de uitslag en dan moet jij het flink aandikken, dat je nachten wakker hebt gelegen of hij niet toch ook een stukje binnen heeft gekregen dat je nu geen potjes meer durft te geven terwijl je eigenlijk geen tijd hebt om op tijd "vers" te maken. En dan kan je een leuke start hebben voor je kindjes studiebeurs!
Gelukkig heb je het gezien! Vreselijk gewoon! Hier let ik er ook altijd goed op, Joris krijgt maar amper een potje, maar als hij dat krijgt doe ik het altijd in een bakje en kijk het goed na... Is idd niet de eerste keer dat ik het lees!
DUS TOCH.... ik had exact hetzelfde laatst. en ik maar denken dat ik gek was, dat het heus geen stukje handschoen was. bij mij was het ook een 12+ potje met kip, rijst en groenten (volgens mij worteltjes). ben heel benieuwd wat ze je gaan zeggen.. wat baal ik nou dat ik de ah niet even heb gebeld!
Ja ik doe ook altijd alles in een bakje, daarom zag ik het gelukkig. en ik maakte altijd zelf zijn eten en nu nog steeds vaak. maar uit pure tijdnood soms niet. DIe jongen die ik aan de telefoon had, was oprecht geschrokken. Maar heb hem nog wel even verteld als dit niet op een nette manier wordt opgelost dat ik dan mijn vader (fotograaf van de telegraaf) een foto laat maken. Ik zei ook jij kan er niks aan doen, maar ik wil diegene die een stukje van zijn handschoen mist graag voor mijn neus hebben... pffff Albert Heijn potjes koop ik nooit meer, maarja kan natuurlijk ook bij anderen gebeuren maartoch, psychisch ofzo. @Ise, dat je dat tegenkomt en dan niet belt joh!? Je mag toch verwachten dat babyvoeding te vertrouwen is.
Ik denk dat dat voor hun alleen niet te achterhalen is, ik moest ook de productiecode doorgeven. dan kunnen ze waarschijnlijk zien wie er gewerkt heeft ofzo.
Ik denk dat het redelijk goed te achterhalen is, op mijn werk (werk niet in een fabriek, maar logistiek) is over het algemeen precies te achterhalen wie wat wanneer gedaan heeft. Ik mag hopen dat dat in een fabriek ook zo werkt, stel dat het wel iemand met een zieke geest is die daar werkt.
Ja als de productie code bekend is denk en hoop ik wel dat het te achterhalen is, maar als je zo'n code niet hebt dan wordt het lastig denk ik. Maargoed ik zou alsnog bellen en zeggen dat je per ongeluk het potje hebt weggegooid, en er niet bij stil hebt gestaan dat je het zou moeten bewaren
jeetje zeg, da's schrikken! Altijd goed om het even 'over te gieten' in een bordje dus. Doe ik eigenlijk ook nooit, omdat Jesse alleen maar potjes eet als we niet thuis zijn. Ga ik in het vervolg toch ook maar doen dan.
Denk je ? dan moet nutricia eens met Ah gaan praten had n keer n verroeste deksel op n potje heb toen gebeld , moest van alles doorgeven en opsturen . als vergoeding kreeg ik een door met 2 weken voorraad groente fruit en melk en n kadobon van 20 euro
denk dat ik nog even bel ter mededeling. dan maar geen studiebeurs voor mijn zoon.. maar hou je me op de hoogte van wat ah je zegt?
nouja 20 euro... belachelijk je kindje had van iets zoveel last kunnen hebben! ik zou voorlopig geen potje meer aanraken haha Ik heb het zelf 1 keer gehad met pindakaas zat glas in en kwam op mijn vaders en moeders trouwdag (25 jaar getrouwd) in mijn tandvlees te zitten moest ik eerst naar de huisarts om het te laten verwijderen terwijl iedereen gezellig al op pad ging.. Ik kreeg van hun 5 potten pindakaas (alsof ik dat nog wil!?) en een hele doos van Jack Klein nootjes e.d. daar neem ik voor mezelf wel genoegen mee maar van babyvoeding verwacht ik toch echt meer! Ik giet het ook altijd over in een eigen bakje en kijk goed en proef ook altijd eerst zelf (ik heb eens zure voeding gehad terwijl de deksel gewoon goed klikte bij het openmaakt, mijn man doet dat nooit en vind ik zooooo irritant!
Nou ben net ook ff naar de desbetreffende AH vestiging geweest. zij schrokken ook, en hebben het callnummer genoteerd. Ik had het potje ook bij me, en heb mijn gelkd terug gehad. Daarna ging ik de winkel in voor een boodschapje. zag ik hem even later zelf de resterende potjes uit het schap halen.
Pff.. Gelukkig heb je het gezien ! Levensgevaarlijk ! Blegh... Ik geef ook potjes hoor.. Ik eet gewoon veel wereldgerechten en daar zitten altijd kruiden door heen en ik kook later dan dat hij eet ! Dus tsjaa... -x-