Ik slaap ook al weken slecht. Begint me wel op te breken nu hoor. Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik word er ook nogal emotionelig van zeg maar. Zal ook wel in combinatie zijn met de hormonen. En rust pakken overdag is lastig met nog een kleine die rondloopt en helaas begint mijn werk er nu ook onder te lijden. Ik zit er ook serieus over te denken om wat minder te gaan werken. Hoe doen jullie dat met je werk of gaat dat nog?
ik slaap niet slecht door de houdingen, maar vooral door de nachtmerries/dromen. Gemiddeld schrik ik zo een 3 keer per nacht wakker om dan met hartkloppingen en verhoogde ademhaling wakker te liggen voor een tijdje omdat ik niet meer door kan/durf te slapen soms zijn de dromen ook leuk maar meestal is er geen touw aan vast te knopen...
Ik mag mijn ega nooit een kusje geven, als ik naar mijn werk toe ga en zij nog 2 uur kan blijven liggen.... Wordt ze wakker van en kan daarna niet meer slapen, zegt ze. Hoezo? Ik ben er dan toch niet meer?
Goedemorgen... pfff ik had weer eens een nachtmerrie. Ik werd samen met mijn moeder achtervolgd door ren gigantische waterslang en ik reed samen met haar op een motor weg maar de slang bleef ons volgen.. Blegh doodeng!
Ik val wel snel en makkelijk in slaap maar heb wel nachtmerries Ben bang voor liften en heb gedroomd dat ik in de lift zat met een hele groep mensen en hij opeens keihard naar beneden kelderde.. op de een of andere manier kon ik er nog uit springen maar ik hoorde die lift wel beneden neer pletteren en exploderen
Nou meiden, gaat lekker hier haha.... Ik was vannacht ook weer wakker hoor, en ik had nog wel goede hoop. Alleen ik ga er eigenlijk nooit uit. Blijf altijd wel liggen in de hoop dat ik weer in slaap val. Soms ook wel frustrerend hoor, als het dan niet lukt. En Dinh, mijn man mag mij ook geen gedag zeggen als hij gaat werken. Ik kan dan ook niet terug in slaap komen, haha....
Wat een opluchting... Ben gelukkig niet de enigste hahaha! Hier normaal geen probleem om te slapen, heerlijk! Maar sinds een paar weken veel 's nachts wakker en gewoon niet meer in slaap kunnen komen. Van de week tot half 3 wakker gelegen want de kleine had volgens mij een houseparty binnen! Vindt het super om d'r te voelen maar had er op een gegeven moment wel genoeg van want om 06:15 uur gaat me wekkertje weer :s Op de dagen dat ik vrij ben kan ik dus gemakkelijk tot een uur of 12 in bed liggen en vindt ik het al helemaal lekker als manlief uit bed gaat om te gaan werken zodat ik het hele bed voor mezelf heb