angelsound ook al met 10 weken ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door uschel, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hallo,
    is er iemand met een angelsound en
    heeft iemand van jullie ook al voor de 12 weken het hartje kunnen horen? zo,ja waar moet je dan precies zoeken?

ik ben benieuwd,groetjes doreen
    :p :p :p

2. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0
    ik geloof dat je zelfs met 5 weken al het hartje kan horen, bel anders voor de zekerheid je VK vaak mag je dan tussen de afspraken door wel even langskomen alleen om het hartje te horen hoor..

:D

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Met 5 weken kun je het hartje nog niet horen.

Ik had een bellytalk gehuurd en daarmee kon ik met 11 weken na lang zoeken het hartje vinden. Je kleintje ligt nog onder je schaambeen, dus je zou van boven een beetje achter je schaambeen kunnen duwen en dan zoeken.

Schrik niet als het niet lukt, want bij mij vond de VK het hartje zelf nog niet met 11 weken!! Ook zwemt de kleine alle kanten op, en daardoor kun je het hartje moeilijk 'vangen'.

4. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0
    met 5 weken kun je volgens verschillende sites en ervaring het hartje WEL horen
    ik heb het zelf gehoord dus ik denk dat je je vergist

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Niet met de angelsound!
    Die apparaten zijn niet zo gevoelig!

Met 5 weken kun je het hartje trouwens niet horen, wel ZIEN kloppen op een echo. Heb net even gegoogeld, maar overal staat na de 10e week!
    Misschien heb je geluk gehad of is het een grote uitzondering?

6. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0
    ik weet niet of het met de angelsound kan maar via de vk wel, heel ver weg maar toch.............

;)

7. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    bedankt meiden,

heb het net nog een keer probiert naar jouw aanleiding waar ik moet zoeken en ik heb links boven het schaambeen iets horen klopen maar zou dit echt dit hartje zijn?

doreen

Deel Deze Pagina