zwanger en ongesteldheids gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolphin, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik ben net een paar weken zwanger maar toch last van ongesteldheids gevoel. Ik heb gelezen dat het met de baarmoeder te maken had die trekt.
    Ik vroeg me af of hier meer dames last van hadden..
     
  2. Liza84

    Liza84 Actief lid

    19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Och ik post net een onderwerp met hetzelfde thema! Maar ik heb er dus ook last van... En dan toch een beetje die angst he, dat er iets mis is. Daarom kom ik op 't forum even bemoediging of tips halen... Hoe voelt het bij jou? En wanneer heb je er last van?
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heeeel herkenbaar! ;)
    Ik had dat ook, dacht echt van 'volgens mij word ik echt gewoon ongesteld hoor' Maar ja, toen had ik al een positieve test!
    Na een paar weekjes gaat dat wel weer weg hoor, en dan komt het op het eind weer terug, maar dan twijfel je niet meer met je dikke buik! :D
    Geniet van jullie zwangerschap en natuurlijk nog gefeliciteerd ;)
     
  4. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Dat gevoel is heel normaal, niks aan de hand. Er gebeurt nu heel veel in je baarmoeder, vandaar.

    Ik heb het nog steeds af en toe. Natuurlijk is het schrikken maar het hoort er allemaal bij.

    Van harte met jullie zwangerschap.
     
  5. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb er nu last van.. ook het idee dat het zo kan doorbreken.. veel plassen maar gelukkig niks te zien.
    Het is een beetje een zeurderig gevoel net als normaal voordat je ongesteld moet worden.. zal er wel bijhoren denk ik, want op andere forums heb ik ook gelezen dat mensen er last van hadden..

    Heel veel succes met je zwangerschap Liza en niet te veel zorgen maken he ( moet ik vooral zeggen :rolleyes: )
     
  6. medsje

    medsje Lid

    20 feb 2007
    30
    0
    6
    dat is jullie baarmoeder die aan het groeien is meiden..... :D
     
  7. Liza84

    Liza84 Actief lid

    19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Stelt me gerust, thnx! Wel even wennen hoor. Je moet toch een omslag maken in je hoofd... Maar goed. Ik hoop gewoon dat alles goed mag gaan en dat hoop ik voor jullie ook natuurlijk!
     
  8. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik had en heb nu af en toe ook nog. Het heeft idd met de baarmoeder te maken.
     
  9. memke

    memke Actief lid

    15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    dat is gewoon je baarmoeder die groeit.. ik heb het nu af en toe ook nog wel! niks om je zorgen over te maken!
     
  10. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    hi allemaal,
    Ik heb er in het begin ook erg last van gehad, nu al stukken minder.
    Heel af en toe heb ik nog een klein "ongesteldheids" krampje. En ik denk ook elke keer ojee, maar het schijnt er allemaal bij te horen.
    Het word steeds minder vaak en minder erg bij mij, dus het zal voor jullie ook wel snel minder worden. Wees niet bang het hoort er echt bij.

    Groetjezzz
     
  11. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    die knop moet nog steeds omgedraait worden, maar ik begin er een beetje in te komen hoor..
    Het blijft spannend, maar nog 1,5 maand en dan is de grens ook weer voorbij..
     

Deel Deze Pagina