Mij lukt het niet. Vriend werkt in de horeca en doe dus ook grotendeels alles alleen... Als hij heeft gegeten is hij nog een uur of langer wakker.. De grootste tijd daarvan 'speel' ik met m...dan slaapt hij.. En zijn er nog 3/2,5 uur over... Dan heb ik nog een huishouden en heb dan nog anderhalf uur ofZo over... Tegen de tijd dat ik slaap zijn we weer wen half uur verder dus dan heb ik nog een uurtje om te slapen want daarna is het weer etenstijd voor meneertje .. En word dan zooooo gammel wakker... Net alsof ik een kater heb.. Ben dan helemaal een beetje afwegzig... Dus tsjaa... Dan maar wakker blijven helaas..
hihi Maar even serieus: wij doen ook graaaaaaaag dutjes tussendoor. Alleen meestal niet samen, omdat onze zoon niet zo'n beste slaper is. Dus een van ons mag lekker gaan slapen met de deur dicht (en evt oordoppen in) en de ander zorgt voor Steven. Gelukkig waren er hier ook opa's en oma's in de buurt die erg graag een paar uur met de wagen gingen wandelen, zodat wij even konden slapen Dat was nog tijdens m'n verlof. Nu ga ik soms eerder van werk naar huis als Steven nog op het kdv of bij (schoon)ouders is om een uurtje bij te tanken
moeten jullie zeker doen! wat is daar nou raar aan? even opladen voor de rest van de dag is toch prima? ik doe dat ook hoor, als de kinderen een dutje doen, doe ik lekker mee als ik moe ben
Ooooh.. Doen wij hier ook hoor Mijn vriend werkt ook lange dagen en ik zorg voor onze dochter de hele week. Als zij 's middags slaapt doe ik vaak mijn ogen ook even dicht. Zeker nu ik toch wat ongemakken en verlies van energie ga krijgen door de zwangerschap vind ik het heerlijk even een uurtje of twee op de bank Mijn vriend en ik kruipen vaak zondagmiddag even lekker lepeltje lepeltje in bed tijdens het middagslaapje van onze dochter. Heerlijk soezen met z'n tweetjes! Ik vind het ook wel iets heel intiems hebben (ook totaal niets seksueels). Lekker van genieten hoor, laat anderen maar kletsen!
Ooo ja hoor sochtends gaan we ook vaak zat nog even terug naar bed om uit te slapen, mijn man is dan aan t werk.. heerlijk..
echt slapen niet, op de een of andere manier lukt me dat niet, of komt de postbode/buurvrouw/telefoon/buurkindjes/ouders nou ja, dat dus.... maar ik ga best weleens lekker op de bank hangen met een boek, we slapen pas sinds 1 maand door, dus mijn lichaam is na 9 maanden wel moe... mijn ouders vinden dat trouwens heel normaal.
Heerlijk doen we bijna elk weekend Timo word meestal tussen 6 en 7 wakker en gaat rond 12 uur weer lekker slapen en papa en mama dan ook vaak
Waarom zou je het niet doen. Als jullie het toch nodig hebben?? Beter dat je eventjes nog een dutje doet,dan dat je door je vermoeidheid bloed chagarijnig bent (heb ik soms last van ) Wij doen het ook regelmatig. Meestal als ik sweekends vrij ben (werk om het weekend) Dan slaapt de ene dag mijn man uit en de andere dag ik. En degene die die dag niet kon uitslapen die mag smiddag's een dutje doen als die moe is. Ook dinsdag's na het baby zwemmen,slaapt ons zoontje over het algemeen als een roos,doe ik ook een dutje op de bank. Ben vaak dan zelf ook uitgeput
IK ook hoor! Ben ook zwanger, slaap slecht en kleine is ook voor 6 uur wakker! Dus zodra zij op bed ligt gaat bij mij ook het lichtje uit!!
leuk om de reacties te lezen en te merken dat onze meid niet de enige is die vroeg wakker is. Hoor altijd verhalen van kindjes die tot 08.00 uur of langer doorslapen en dan vraag ik me echt af wat ik verkeerd doe!
Hahah Tycho heeft in zijn hele leventje (en ik lieg niet) 5x doorgeslapen tot na 8uur! Meestal is hij er rond 6:30/7:00 wel klaar mee. En we hebben ook tijden dat hij om 5uur al wakker is. Dan laat ik hem wel liggen tot hij het zat is, maarja slapen doe ik dan niet meer. Maarja geef hem eens ongelijk: 's avonds ligt hij er om 19uur al in, dan zou ik ook om 6:30 prima uitgeslapen zijn en naar beneden willen! Ik ga ook vaak lekker vroeg naar boven hoor, kop thee en nog ff de tv aan in bed en dan gaat het lichtje vrij snel al uit xx xx
Wij draaien 'ochtenddiensten' in het weekend, ik mag op zaterdag uitslapen en mijn man op zondag. En als ik de zondagdienst draai duik ik er ook gewoon lekker weer in als Simone haar middagslaapje doet hoor, ik ben nou eenmaal een slaapkop haha! Ik dacht dat het raar was maar er zijn blijkbaar nog veel meer die het doen