Hallo meiden, zijn er hier nog meer meiden die wel kunnen janken van geluk als ze hun kleintje voelen bewegen? misschien ben ikeen beeje over emotioneel haha... maar iedere keer als ik mn kleintje voel bewegen gaat mn hart sneller kloppen... en kan ik wel huilen van geluk... ik ben vast niet de enige hier naaja dat wilde ik gewoon even met de rest delen
Dat gelukkige gevoel is bij mij gebleven. Ik vind het dus helemaal niet gek, alleen maar mooi! Geniet ervan!
Het is een geweldig gevoel. Zo bijzonder ik geniet er ook elke keer weer van als ze laat weten dat ze wakker is.
En ook als je in bad ligt en een kwartier lang vol verwondering naar je bewegende buik kijkt. Verveelt nooit!
ik schrok in het begin altijd als ze begon met schoppen nu vind ik het alleen maar leuk en ga ik helemaal glimlachen als ze schopt, en mensen zeggen ook meteen als ze me zien glimlachen : is je kindje weer bezig?
Ik moet niet huilen, maar ben stapelverliefd op me mannetje en ik voel helemaal niet alleen. In het begin had ik zoiets van dit duurt wel heel lang en ik voel me niet lekker, misselijk, moe en noem maar op. Maar nu ik me kleine voel..pfff niet te beschrijven he! Zo'n speciaal gevoel....Kan nie wachten om me kleine te zien, knuffelen.. Gr Jeanney
ik ben 9weken ik kan de kleine nog nie voelen... maar hoe voelt het als je kindje beweegd daar ben ik wel benieuwd naar? Groetjes -xx- erris
Ik vind het zo geweldig als die kleine tekeer gaat in mijn buik. Het is echt bijzonder en mooi etc. Ik geniet er gewoon telkens weer van!
Hmm, dit maakt mij zooooo nieuwsgierig! sorry ff offtopic: dib, wat een ontzettend melig avatar plaatje hahahaha.
Oh dat is een geweldig gevoel, om die kleine te voelen trappelen. Geniet ervan, want voor je het weet ligt de kleine in je armen! Natuurlijk is dat ook super, maar dat trappelen miste ik na de zwangerschap ook wel een beetje !