slapen jullie weleens uit?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Nov 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    Gelukkig houden wij beide niet van uitslapen. Nooit gedaan ook. Vind het altijd zonde van de dag om er laat uit te gaan, maar het komt wel eens zelden voor.

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    wij slapen op zondag altijd om en om uit...... ene week hij andere week ik en ik vind het HEEEERLIJK!!!!!! ik ben dol op uitslapen en vriend ook :D

3. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Toevallig 'mag' ik morgen een dg uitslapen..
    De 5e x ofzo..:(

Vriend slaapt zowat altijd uit in het weekend

4. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Mijn vriend slaapt meestal uit als hij vrij is (en met uitslapen bedoel k eind ochtend, soms begin middag)... Hij werkt in ploegendiensten (dubbel onregelmatig)... :( En als hij dan kan uitslapen dan laat k m meestal liggen, komt wel eens voor dat ik slecht heb geslapen en dan vraag k m heeeeeel soms om ook eruit te komen... ;)

Sinds onze kleine man er is heb ik 1 keer tot half 9 op bed gelegen en dat was t.... :)

5. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik ben alleenstaand,dus ik kan alleen uitslapen als zoonlief uitslaapt :D
    Komt af en toe voor,soms half 9,en laatst was het een keer 10 uur,heeeeeerlijk!!
    Vandaag was het 7 uur..

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voordat we kinderen hadden in het weekend lekker tot 10.00-11.00

Nu sinds 3 jaar max tot 08.00. Dus slaap al 3 jaar niet meer uit.
    Vandaag was het bijv 6.30 :(

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hoor, om en om. Ik lig nu ook nog heerlijk in bed :)

8. mama013

mama013 Actief lid

Jun 19, 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Onze dochter slaapt zelf heel graag uit. Maar wel wisselend. Soms slaapt ze door de weeks tot een uur of 8.00/8.30 maar dat kan ook goed zijn tot 9.30. Vandaag was ze vroeg 7.00.

In het weekend slaapt zaterdag mijn man uit, zondag ik. Dus dat is een prima afspraak. Dus ik heb door de weeks wel geluk met uitslapen. Als mijn man optijd thuis is van zijn werk, doet hij graag een dutje, dus dat is een beetje gelijk. Hij heeft ook minder slaap nodig dan ik.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik slaap uit als mijn zoontje uit logeren is. Eens in de twee maanden ofzo.

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wij zijn altijd om 7 uur wakker, zowel doordeweeks als in het weekend. Als wij uitslapen dan is dat max tot 8 uur, ten eerste omdat ik het vanwege mijn zware migraine niet kan en ten tweede ik het zonde van mijn dag vind om tot bijvoorbeeld 12 uur in mijn bed te liggen.

11. Yelice

Yelice Niet meer actief

Er zijn zeldzame dagen dat ik kan uitslapen.
    Dan gaat mijn man eruit en kan ik blijven liggen.
    maar dat gebeurt bijna niet want mijn man werkt in de horeca en komt pas heel laat thuis dus die moet dan slapen.
    Hij kwam vannacht 4 uur thuis dus slaapt dan ook tot zeker 11 uur.
    Ach ik ben het nu gewend en nu mijn zoontje eindelijk door gaat slapen hoeft het ook niet zo eigenlijk.
    Vanmorgen waren we half 8 wakker dat is voor mijz elfs al uitslapen want doordeweeks moeten we er half 7 uit...... moeders zijn snel tevreden met een half uurtje / uurtje extra slaap :D

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    uitslapen heeft een hele andere betekenis gekregen...
    uitslapen bij ons betekent:
    om 5 uur uit bed voor de jongste een fles te geven, maar ik neem haar lekker bij mij in bed, zij gaat om 6 uur weer naar haar eigen bed, dan komt de oudste bij ons rond half7/ 7 uur en kruipt ze lekker bij ons in bed zo blijven we lekker knuffelen en kletsen en boekjes lezen totdat de jongste weer wakker word rond 8 uur/ half 9, dan pas gaan we met zijn allen naar beneden... Heerlijk begin van het weekend vind ik dat! Doordeweeks is het altijd hurry up en in het weekend schakelen we over op relaxed stand (als ik niet hoef te werken)

13. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Mijn man werkt onregelmatig dus meestal blijft hij liggen. Maar eens in de zoveel tijd wil ik echt uitslapen. En dan ook echt uitslapen tot na 12 uur. Heb dat soms echt even nodig.

De schooldagen staan wij rond 20 over 7 op. En nu bijvoorbeeld was het half 9. Mag niet klagen, want het is hier nooit voor kwart over 7

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,889
    115
    63
    Ik slaap denk ik max 4 keer per jaar uit. Mijn man slaapt vaker uit.

Gelukkig worden de kids niet heel vroeg wakker hier (rond 8 uur)

15. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja!
    ons zoontje is altijd rond 0830 pas wakker! soms ook wel 9 uur!
    heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! :)

Vooral omdat ik altijd in de late diensten werk en dus rond 0100 snachts in mn bed lig.

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ik kan niet eens meer uitslapen al zou ik willen. Mijn lichaam weet niet meer hoe dat moet.
    Mijn man laat ik altijd liggen want die werkt tot savonds laat de avonddienst, dus tja. Soms als ik een slechte nacht heb gehad, kruip ik terug in bed als hij wakker is, om toch even extra slaap te pakken.
    Maar echt uitslapen nee dat is hier al een jaar of 5 niet meer aan de orde

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nja ligt er aan wat je onder uitslapen vind vallen haha.

Ik vind uitslapen tot 9 uur al uitslapen :D

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Mijn vriend is altijd pas laat op bed dus hij slaapt altijd uit. ;)
    Ik kan er 's avonds vroeg in, hij niet.
    Zijn ook afspraken vooraf gemaakt ;)

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Doordeweeks sta ik om 7u op omdat kleine naar school moet en ik naar m'n werk. In het weekend slapen we een beetje uit, zij staat altijd rond 8 uur op en gaat boekje lezen en komt mij om half9 wakker maken. Dan ben ik al wel beetje wakker natuurlijk, want hoor haar dartelen, maar blijf lekker liggen tot zij me komt halen. Heerlijk die luie ochtenden :)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Soms blijf ik liggen tot uurtje of 10 maar dat mag ik qua rug dan wel gelijk bezuren, die kan dat niet zo goed meer lang liggen.

Mijn man slaapt eigenlijk elk weekend als het kan 1 dag uit tot 9 a 11 uur. Omdat ik er toch uit "moet" van mijn lichaam kan hij dan prima blijven liggen.

kids worden hier in weekend ergens tussen 6.15 en 8.00 wakker.

Share This Page