Ha ja, nou ik zat vanmorgen om 5.30 beneden voor! Wik wisselen niet echt af. Meestal liggen we ook op tijd in bed. Ik accepteer maar dat het is zoals het is en dat werkt het beste ok al zou ik ook wel eens met oordoppen in willen snurken, maar komt in de toekomst wel weer!
wij slapen beide in het weekend 1 ochtend uit... doordeweeks sta ik altijd 7 uur op... de ene keer brengt mijn man onze dochter naar school en de andere keer ikzelf...
Hangt er vanaf wat je uitslapen vindt Maar wij hebben niks te klagen! Mijn zoontje is meestal rond 7:30 wakker. Soms eerder en soms later. Vanochtend was het 8:00 en heb ik lekker nog tot 9:00 op bed gelegen. Mijn man is met hem naar beneden gegaan om 8:30. Heerlijk zo! Langer in bed dan 9:00 vind ik toch zonde van de dag
De jongste ( bijna 7 ) gaat tussen half 7 7 uur naar bed en de oudste om half 8, ik moet ze iedere ochtend om 7 uur wakker maken, als het aan hun ligt slapen ze door tot een uurtje of 9 maar dat mag van mij niet
Poeh dat is alweer even geleden! Zelfs als mijn zoontje bij oma slaapt ben ik vroeg wakker zit er gewoon in.
In het weekend slapen wij uit. Ik meestal vrijdag (papa-dag) en mijn vriend op zondag... Maar uitslapen is voor mij nooit later dan 9.00 uur.
Onze smurf is wakker tussen 8-9u en dit al vanaf paar maanden oud. Sinds die tijd ben ik er dus ook op die tijd uit. Heel soms blijft manlief of ik nog even liggen in het weekend maar ik ben dan toch al wakker en kan daarna ook niet meer in slaap vallen. Manlief heeft daar echter geen problemen mee haha..
Ik sta er alleen voor dus slaap nooit uit...al sinds mn zwangerschap slaap ik weinig! In het weekend slaapt mn zoontje iets langer door (gaat iets later naar bed) maar dat is nooit later dan 8.15-8.30
Dat maakt bij Aiden helaas geen klap uit. Hij gaat altijd om 19.00 uur naar bed. We hebben hem laatst eens later naar bed gedaan. Zo rond 19.45 uur. Hij was toen al vevelend van moeheid en zijn ingebouwde wekker ging gewoon weer af om 06.00 uur. Dat was dus niet voor herhaling vatbaar.
Wanneer wij kunnen uitslapen doen we dat! Het kan nu nog 2 weken terug kregen we commentaar van schoonouders omdat we om kwart over 11 nog op bed lagen..... So what?! Hoe konden wij om kwart over 11 nog op bed liggen?! De andere 2 kids waren er niet en wij hadden een feestje gehad tot laat in de nacht en we kunnen er nu nog van genieten.
Ik ben hier ook altijd met de kids op, dus uitslapen is echt al heel lang geleden. Een heel enkele keer sliep Thirza wel eens tot 8 uur, maar meestal was ik dan uit mezelf weer vroeg wakker, (zul je altijd zien natuurlijk ).
Fay is wat dat betreft ideaal Ze gaat op donderdagen en vrijdagen naar het kdv en slaapt dan op zaterdag zelf lekker uit. Het zal niet meer gebeuren dat we tot een uur of 12 in bed kunnen liggen, maar als ze pas rond 9 uur komt is dat voor ons uitslapen. En dan te bedenken dat ik dat vroeger een héél onchristelijk tijdstip vond!
Ik sta altijd rond 7/8 op voor mijn dochter en vaak ook nog snachts. In het weekend wacht ik tot mijn man op is gestaan zo rond een uurtje of 10 en ga dan nog zelf even pitten.
Soms, we proberen het een beetje om en om te doen. En toch heb ik altijd een schuldgevoel als ik nog even blijf liggen, terwijl m'n vriend het echt geen probleem vind.
Ik slaap nu nog elke ochtend uit, behalve Donderdag en Maandag, dan moet ik de deur uit ^^ Nu kan het nog
Nee doordeweeks zijn de kids vaak rond 06.30 wakker. Wekker gaat om 07.00 dus gaan er dan ook uit. Kids zijn in het weekend zelfde tijd wakker dus gaan er dan meestal ook gewoon uit. Soms blijven we wat langer liggen. Tv aan en dan nog even lekker knuffelen en kletsen met elkaar
vaak elk een dag in het weekend. Onze dochter is elke nacht nog een paar keer wakker en dat is zo ontzettend vermoeiend. Ik ben meestal degene die er dan uitgaat, omdat mijn man er vroeg uit moet. Maar ook hij wordt dan wel ff wakker. Dus dan mag ik op zaterdag lekker lang liggen en hij doet het op zondag.