wij slapen vaak uit maar dat zal binnen enkele weken wel gedaan zijn, zie banner hoewel uitslapen,...lig ik op mn rechterzij heb ik pijn en slaapt mn rechterarm, lig ik op mn linkerzij dan heb ik het daar, op mn rug slapen kan ik niet en ik moet contstant plassen en ik wordt toch altijd voor 9u weer wakker
Hier is onze zoon in weekend altijd half neen negen uur wakker dus ja wij kunnen wel lekker uitslapen.doordeweeks word hij wakker van ons
Nooit, door de week om 7 uur eruit en in het weekend ook. Doorde week moet mijn man of ik weg en in het weekend met zn allen. Dus altijd druk.
De kids worden meestal rond 07.00/07.30 wakker. Voorheen ging dan een van de twee mee naar beneden en kon de andere blijven liggen tot ongeveer 09.30 uur. Mijn man moet wel eens op zondag werken. Als hij een middagdienst had dan mocht hij op zondag blijven liggen, omdat hij dan tot 's avonds laat moest werken en mocht ik op zaterdag blijven liggen. Als hij een ochtenddienst heeft dan mocht hij op zaterdag blijven liggen en ik het weekend erop als hij dan weer op zondag een ochtenddienst heeft. Nu zijn de kids oud genoeg (net 5 en bijna 4) om alleen naar beneden te gaan en meestal blijven we dan beide liggen. De ene keer tot 08.00 en het is wel eens 10.00 geweest. Soms zijn we niet moe meer of moeten we ergens heen en gaan we wel gewoon gelijk eruit.
Ik had gehoopt dat ik daar nog van kon genieten de komende 33 weken, maar helaas. Hoe moe ik ook ben 's avonds... 's ochtends gewoon weer vroeg op, ook wanneer ik geen wekker zet!
Huh, uitslapen wat is dat? Sinds ik niet meer op mijn buik kan slapen (eigenlijk vanaf het begin van mijn zwangerschap al niet meer), slaap ik slecht. En sinds ik de kleine kan voelen schoppen, is het helemaal drama! Ben meestal tussen de 1,5 a 2 uur wakker 's nachts en het wil wel eens voorkomen dat ik van half 8 tot 10 uur toch nog even in slaap val, maar dat noem ik niet echt uitslapen. Meestal moet ik 's middags weer even inhalen, omdat ik anders helemaal brak ben! Nou ja, en voor mijn zwangerschap kon ik ook al niet uitslapen. Dan sliep ik meestal tot een uur of half 8 en ging ik er ook al uit.
Mocht ik willen... 7u is voor mijn zoontje 'uitslapen'. Maar meestal is het vroeger, en sowieso moet ik er doordeweeks altijd om 6.15u uit, dus heeft mijn body clock er een handje van om dan in het weekend ook altijd wakker te worden. Kan me de laatste keer dat ik na half acht in bed lag niet eens meer herinneren...
Niet echt, doordeweeks maak ik ze om 7 uur zelf wakker en in het weekend komen ze ergens tussen 7 en 8 uur zelf (dat patroon zit er zo in) als ze om 8 uur nog niet wakker zijn dan maak ik ze wakker.
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar vind je dat niet eng? Ik bedoel 4 en 5 dan kunnen ze nog heel wat uitvreten beneden. Vind dat best wel eng en gevaarlijk op die leeftijd nog....
Nee. Al in geen 4 jaar meer. Interesseert me ook niks, heb wel meer te doen dan in m'n bed te meuren. Als ik moe ben, ga ik wel vroeg naar bed. Als zoon heel vroeg wakker is -zegge 05.30- staat 1 van ons op en blijft de ander liggen tot 07.30/08.00 uur. Vind ik al erg laat onderhand, haha! Voor de komst van zoon stond ik trouwens ook nooit na 09.30 uur op.
Ja heeeel soms. vanmorgen tot 09.30 uur en manlief heeft de kinderen gedaan. Verder doorgaans tussen 07.00 en 08.00 uur... Ze maar gerust 98% van de tijd en nee, niet vrijwillig.
Nee, ineens is het gedaan met het uitslapen. Maar heb het er enorm voor over. Hier hebben we zolang op gewacht!
Ja! Ik mag in t weekend uitslapen van mijn man, hij is er toch altijd vroeg uit, en kan nooit uitslapen. Hij neemt in t weekend de nachten en ochtenden voor zijn rekening. DE SCHAT!
Om de 2 weken slaap ik een heel weekend uit, kids zijn dan bij papa :-D Mijn jongste zoon is sowieso wel een uitslaper, 8 uur half 9 staan we 's ochtends op als hij niet naar school hoeft
Nee ik vind dat niet eng. Ze kunnen beneden niet veel uitvreten. Alle gevaarlijke dingen (schoonmaakmiddel, alcohol) staat niet op kinderhoogte. Het enige wat ze uitvreten is koek pakken uit de koektrommel Nu hebben we best wel lieve kindjes (zeggen gewoon eerlijk hoeveel koekjes ze gepakt hebben als we erom vragen) dus dat scheelt me misschien ook wel.
Een dag in het weekend, meestal zondag. Manlief krijgt de andere dag in het weekend. We staan allebei 6 dagen vroeg op.