slapen jullie weleens uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

#121 Saskia78, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2012
    Hmm vandaag nog uitgeslapen....
    Om 6 uur kroop er iemand in bed... Om 6.15 lag ze weer in haar eigen bed.
    Rond half 7 kroop ze weer naast mij... Want ze was zoooo wakker.
    E toen heeft ze nog tot half 9 op d'r kamer gespeeld en heb ik lekker nog even geslapen.
    Toen maar opgestaan want toen begon ikzelf ook trek te krijgen.

Meestal in het weekend sta ik op tussen 7 en half 8... Daarvoor stuur ik d'r terug naar bed met de mededeling dat het nog midden in de nacht is :)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee nooit ik moet altijd om 6 uur op want zoontje wordt dan wakker

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd echt sneu

4. Saskia78

Nou als ze gewoon lekker spelen vind ik er weinig sneu aan eerlijk gezegd.

Wij doen het ook niet.. Maar dan omdat ik meestal toch al wakker ben en ik liever niet heb dat ze zelf besluit te gaan ontbijten en dergelijke.

5. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Uitslapen is hier helemaal geen probleem, zoonlief slaapt met gemak tot 09.30/10.00. maar dan nog blijft 1 van ons nog wel eens wat langer liggen

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ieder een dag in het weekend maar wel tot 9 uur
    Is voor beide ook meestal voldoende en anders slapen we 's middags nog even bij

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    dit :p uitslapen ik weet echt niet meer wat dat is....

8. Hier slapen we elk weekend wel uit.....onze kinderen hebben denk ik onze uitslaap genen.
    Ze gaan op vrijdag en zaterdag avond meestal zo rond 20.00 a 20.30 uur naar bed,andere dagen om 19.00 uur.
    Hoe later ze naar bed gaan hoe langer ze uitslapen.Half 10 zo is standaard....ze slapen ook vaak 13 uur achter elkaar.

9. Saskia78

@vlindertje: ideaal! Hier is het hoe later ze op bed ligt.. Hoe eerder ze wakker is.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik slaap weleens uit, woensdag is mijn 'kinderloze' dag en dan mag ik uitslapen. En het weekend of evt andere dagen als mijn man thuis is, dan gebeurt het ook weleens dat ik nog even blijf liggen en hij met de kinderen naar beneden gaat.

Vind het wel lekker dat het zo kan, manlief vind het ook prima zo en de kinderen ook. Normaal door de weeks staat de wekker sinds de jongste niet meer bij mij drinkt (sinds afgelopen zomer) op 06.45 en wanneer ik dus niet naar de wekker hoef te luisteren word het weleens een uur of 08.00/08.30, maar dan heb ik voor mijn idee ook echt uitgeslapen. Maar zo zijn er ook weer genoeg dagen dat ik om 05.00 al beneden zit in mn uppie omdat ik wakker ben.

Toen de kinderen nog jonger waren en vroeger wakker waren (nu moeten wij ze bijna altijd wakker maken als de wekker gegaan is) was ik eigenlijk veel vaker vroeger beneden dan nu, vond het toen totaal niet erg om bijv om 05.30 al helemaal klaar beneden te zitten, maar vind het nu ook wel lekker dat ik nog even om kan draaien :p!

Liefs Hanneke.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Door de weeks gaan we er samen uit om kwart voor 8
    En n het weekend hebben we j als wekker.. zet me tel wel op half 10 want wil wel dat hij wat eet sochtends.

12. knap

knap Niet meer actief

Het zou zo een hobby van me kunnen zijn uitslapen! En doe het dus meestal een keer per week tot een uur of 10 heerlijk.

Door de week,s is het meestal 7.30 maar vaak ook vroeger als dochter zin heeft om vroeg wakker te zijn rond 6.00 uur of zo mij te vroeg haha. Maar ja wat doe je er aan.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja hoor, we geven elkaar zoveel mogelijk de ruimte om uit te slapen. En als het een keer niet lukt dan gaat de een smiddags ( als we vrij zijn) even lekker op bed liggen.

14. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Nee, dat is er al lang niet meer bij. Met één kind deden we in het weekend nog wel om-en-om uitslapen, maar nu met drie gaat dat echt niet meer. Het is even wennen, maar nu weten we niet anders meer.

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

En straks nog een vierde erbij hahahahaha wat een gezellige drukte bij jullie thuis. 4 jongens! Leuk hoor

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoezo zou dat niet kunnen met 3?

17. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Ik ben wel heel jaloers op de kindjes die tot 7, 8 of zelfs 9 uur uitslapen. Dat kennen wij helaas niet. Hier zijn ze iedere dag tussen 6 en 6.30 uur wakker. Tussen 6.30 en 7.00 uur is een uitzondering en dus uitslapen. Wij laten elkaar wanneer nodig wel een dag in het weekend uitslapen tot uiterlijk 9.00 uur en opa's en oma's zijn ook vaak bereid een keertje vroeg opstaan over te nemen, dus ik klaag niet (ben alleen jaloers :))

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zaterochtend is 'mijn' ochtend. Dan gaat mijn man eruit en met de kids boodchappen halen.
    Ik slaap dan of uit of als ik heel dapper ben, ga ik sporten.

Zondags slaapt mijn man uit. Dat is gelukkig niet zo'n uitslaper dus die is er meestal wel rond 9u uit.

19. Bastet

Bastet Niet meer actief

De jongste is verkouden en werd vannacht om 3 uur wakker.
    Fles gegeven en weer naar bed gedaan, maar mama kon pas om 5 uur weer slapen.
    En om half 8 waren ze beiden wakker. :(
    Ik was not amused.

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Uiterlijk tot 9u, dat is voor mij al uitslapen. Nu kan het nog!:)

Deel Deze Pagina