Slapen, kijken jullie bij je kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als ik ga kijken, maak ik hem wakker, ben al lang blij dat hij zo goed slaapt in tegenstelling tot de eerste maanden!

's Nachts gaat de babyfoon aan.

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    toen ze nog kleiner was ging ik ook vaak kijken en voelen of ze
    nog ademde.
    Is nu een stuk minder. Ik kijk alleen als ik ze hoor huilen. Als ze niet lekker is wil ik nog weleens extra gaan kijken.
    Als we naar bed gaan kijken we ook altijd even alleen wil manlief dan weleens teveel geluid maken (naar mijn zin) waardoor ze wakker wordt.

Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt!

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb een camera. Als ik zin heb, kijk ik even. Ik ga niet zijn kamer in, de deur piept (dat krijgen we er niet uit, lang verhaal...) en Thijs wordt dan wakker. Zo makkelijk slaapt hij niet meer, dus dan maar niet naar hem toe.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nee ik kijk niet. Nooit gedaan ook. Voel me ook niet ongerust oid. En al zou ik willen kijken, dan issie wakker van een piepende deur.

Babyfoon heb ik ook niet.

Wat een ontaarde moeder he ;)

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ja zeg :$

Nee hoor, geintje!

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha doe ik nog steeds! jayla slaapt ook nog steeds bij mij op de kamer en elke avond voordat ik ga slapen altijd ff voelen en kijken :D

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik kijk ook niet, heb ook bijna nooit gekeken.
    Babyfoon heb ik na een week al op de marktplaats gezet. Ik werd knettergek van dat ding die de hele tijd aansprong van bijv een blaffende hond 3 straten verderop.
    En mijn zoontje slaapt ook 1 verdieping hoger. Als hij als een jonge baby huilde dan zou ik hem aan het einde van de straat ook wel horen. Geen enkele toegevoegde waarde had het.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik keek en kijk nooit, alleen als ze koorts heeft. Maar als het jou een goed gevoel geeft, lekker doen meid!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik keek ook altijd en nu nog :D
    Ik leg hem rond 8 uur in bed en voor dat ik naar bed ga kijk ik nog een keer en geef hem een kusje :D

10. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Meestal kijk ik niet, hij wordt namelijk vrijwel altijd wakker van de deur. Alhoewel... hij wordt vaak ook wakker als wij tandenpoetsen (elektrisch), met de badkamerdeur en zijn deur dicht. Maf mannetje haha!
    Soms heb ik heel sterk het gevoel dat ik echt even moet kijken en dan is er ook altijd iets. Maar ik zit er al wel een tijdje over te denken om standaard elke avond te gaan kijken, hij moet toch een beetje wennen aan slapen met geluiden. (Dat lichtslapende heeft hij ongetwijfeld van mij, ik kan alleen met oordopjes in slapen als mijn vriend thuis slaapt, anders kom ik niet eens in slaap en mocht hij later naar bed gaan, word ik direct wakker zodra hij de deur open maakt of met het laken ritselt.) En ik wil absoluut niet dat ons mannetje dat ook krijgt, dus ik denk dat ik vanaf nu ook maar elke avond even ga kijken. Deels om het geluid, maar ook deels omdat hij zo ontzettend lief eruitziet als hij slaapt (hij is al een paar weken ziekjes, dus hij huilt overdag veel en kijkt bijna nooit lief, alleen maar boos :S)

11. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Haha! Dat is hier ook zo. Ik zeg ook altijd tegen hem: laat mij maar kijken, want jij maakt teveel herrie :D

12. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Jep hier na ruim 2 jaar kijk ik ook altijd nog even voor het slapen gaan!.... Ze zijn dan ook gewoon zooooooooo lief om te zien!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

heel herkenbaar hoor.
    in het begin deed ik het heel veel.
    nu nog wel maar nu nog 1 keer per avond, en voordat ik zelf naar bed ga.
    als ze slaapt tenminste... want dat is op dit moment nogal een probleem :)

14. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ik doe het nu zelfs nog steeds erg he.Jayden is al bijna 2. Doe het niet meer zo vaak maar denk dat dat gewoon zo hoort en ook nog een hele tijd zo blijft

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0

Yep, van die onverlaten als ik die vinden dat je kindje prima alleen op haar kamertje kan slapen twee verdiepingen hoger en TOCH veel contact hebben met de kleine...
    Beetje oppassen hoe je iets zegt/formuleert, dit komt gewoon niet zo aardig over namelijk.

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha! Ik hoef helemaal niet op te passen hoor! Ik scheef er overduidelijk bij dat wij het vinden. Dat jij dat nu aanvallend vind voelen mag jij vinden, kan ik weinig aan doen.

Enne contact hebben terwijl er 2 woonlagen tussen zitten, tja we spreken duidelijk van een ander soort contact!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wij kijken bij ons dochtertje altijd nog even voor we zelf gaan slapen en leggen bijv. nog even haar dekentje goed.
    Mijn zoontje slaapt nog bij ons op de kamer, ik heb een babyfoon met cameraatje en daar werp ik af en toe eens een blik op. Soms ga ik als ik boven ben nog eventjes kijken.
    Bij mijn dochtertje heb ik de babyfoon tot ongeveer 10 a 11 maanden gebruikt, daarna niet meer. Deze babyfoon staat gewoon constant aan, dus niet dat hij aan en uit springt.

18. Seth

Seth Niet meer actief

ja... ik kijk nog even voordat ik ga slapen "live"...
    ennuhh we hebben een babyfoon met camera... dus als ik wil kan ik heel de nacht kijken.....:)

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0

Pffff...... ;)

20. music4life

music4life Niet meer actief

ik spiek ook altijd in het bedje van mn liefje hoor! maar ik moet echt wel stil zijn want het is of ze het voelt dat ik kom kijken!! als mn man gaat kijken slaapt ze verder,en ik ben toch echt veel stiller hahahah wij kijken rond 23:00 dan gaan w ij naar bed

Deel Deze Pagina