Haargroei peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door liefebees, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik maak me onderhand een beetje zorgen over de haargroei van mijn peutermeisje.
    Ze heeft heel fijn, lichtblond haar maar heel weinig, donzig, piekerig en het lijkt erg snel af te breken, zo ziet het er namelijk uit na een nacht slapen. Haar haar aan de achterkant staat dan helemaal overeind en ziet er niet uit.

Als ik haar haar nu vergelijk met fotoos van een jaar geleden had ze een jaar geleden veel meer, voller en zachter haar..
    We zijn 2 keer naar de kapper geweest om de pieken netjes recht te knippen maar het haar groeit er niet beter van.

Iemand nog ideeën of en wat ik kan doen om het beetje haar van mijn dochter te kunnen verzorgen zodat het beter groeit en niet zo afbreekt?

Fotoos:

Bekijk bijlage 424702
    Oktober 2013

Bekijk bijlage 424703
    Nu

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Als ik eerlijk ben vind ik dit er niet zo goed uitzien. Waarom niet even naar de HA om wat dingen na te laten kijken. Lijkt mij niet zomaar te gebeuren zoveel verslechtering van haar haar.

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Het zou inderdaad toch voller moeten worden in een jaar tijd.
    Geen idee wat het kan zijn, misschien even de huisarts bellen?
    Heeft ze verder nergens last van?

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik vind dit er ook niet zo goed uit zien, zou even langs de huisarts gaan, hopelijk vinden jullie een oplossing!

Deel Deze Pagina