Deur dicht ivm twee katten. Flinke tocht in huis dus raam kan dicht blijven. Ventilatieroosters zijn wel altijd open en dr wordt dagelijks gelucht als zij niet in dr kamer is. Hoef de deur voor t geluid niet dicht te doen, als t waait klappert de deur toch wel met of zonder raam open. (We zijn niet voor niks op zoek naar een ander huis...)
Dit. En bij ons ook. Alleen hoog zomer willen we wel eens deuren open houden om het door te laten waaien..
Deur is dicht, altijd al gedaan. Onze zoon slaapt erg licht en vooral tussen 22 en 00u lijkt hij nog eens extra snel wakker te worden van geluiden. En we hebben een trap die heerlijk kraakt als we naar boven gaan. Raam van onze zoon is aan de straatkant, en kan niet op een kier. Omdat we naast een bos wonen zijn in de zomer de vogels vanaf een uur of 4 erg actief en lawaaierig waardoor wij de ramen 's nachts dicht hebben. Ventilatieroosters zijn wel open. Overdag probeer ik wel zoveel mogelijk de ramen open te hebben en deuren ook.
Normaal gesproken dicht, anders is hij meteen wakker als wij (vroeg) opstaan. Vanaf de geboorte al deur dicht. Alleen als het erg warm is houden we hem wel open, dan kan het een beetje doorluchten s nachts.
Mijn dochtertje d'r kamerdeur zit dicht. Onze slaapkamer deur staat wel wagenwijd open. Zo kan ik d'r toch horen als het nodig is
De slaapkamer deur is dicht bij onze dochter, dit omdat we klein wonen en ze anders van elk geluidje wakker zou worden
De oudste heeft hem altijd open, en het licht op de overloop aan. De middelste slaapt in met het grote licht aan en de deur wijd open. Ongelooflijk, want haar kamerdeur komt uit in de woonkamer, we lopen er regelmatig langs en soms staat de tv daar aan. maar anders gaat ze niet slapen als ze eenmaal slaapt doen we de schemerlamp aan en de deur dicht. De jongste slaapt met de deur dicht, en alles donker. De ramen zitten overal dicht. Dochter en wij slapen op de begane grond, ik ben te bang voor inbrekers, de oudste vindt een open raam niet prettig, en bij de jongste gaat hij helemaal niet open als hij daar is, want het zijn lage ramen en hij heeft er al wel eens half uit gehangen, dat risico wil ik niet nog een keer lopen. Maar het maakt niks uit qua frisse lucht, want we hebben toch geen isolatie, dus frisse lucht genoeg
Deur bij beide meiden dicht om te voorkomen dat ze wakker worden (vooral van de wekker van m'n man om 5u). Onze deur staat open, maar altijd babyfoon aan, want anders horen we ze echt niet.
Tja, nooit zo specifiek over nagedacht . Mijn oudste sliep en slaapt met deur dicht, een korte periode met nachtlampje. Heeft wel langere tijd babyfoon op zijn slaapkamer gehad omdat ik hem anders niet goed kon horen. Mijn middelste sliep met deur dicht en ook babyfoon om dezelfde reden, tot ze peutertje werd. Toen eerst nachtlampje, maar al snel was dat niet genoeg voor de angst, dus toen met deur open en lamp in overloop aan. Ze is nu 8 jaar en zo slaapt ze nog steeds. Mijn jongste sliep met deur op een kier en onze slaapkamer wijd open zodat ik haar kon horen voor nachtvoedingen (BV) en makkelijk heen en weer kon lopen. Ergens na 18 mnd haar deur dicht (maar de mijne nog steeds open) en nachtlampje. Toen ze meeste nachten doorsliep (helaas pas na 3e verjaardag) besefte ik opeens dat ik geen reden meer had om mijn eigen slaapkamer open te laten, ha ha! Was zo'n gewoonte geworden .
Deze dicht. Man snurkt als een tierelier en nu onze zoon op de zolder slaapt is hij ook dicht omdat hij meteen aan de trap zit
Mijn kind draaide laatst bijna door uit logeren. Campingbedje stond met hoofdeneind tegen de muur, links en rechts vrije ruimte.. toen het campingbedje een kwartslag gedraaid werd, was het goed
Deur dicht. Sinds ik een keer gelezen heb dat dat net een paar nodige minuten kan schelen in geval van brand. Overdag altijd raam open om te luchten en de babyfoon staat altijd aan om haar te kunnen horen. En snachts horen we haar ook wel als ze wakker wordt aangezien wij op de kamer naast haar slapen.
Haha bizar he? Oma heeft onze dochter ooit eens in een andere kamer dan gewoonlijk te slapen willen leggen.. mooi niet :') Leuk die gewoontes die erin geslopen zijn!
Toen ze nog jonger was met de deur open dan kon ik haar goed horen. Nu met de deur dicht en onze op een kier, hoor haar alsnog door de muur heen. Wij hebben een mechanische ventilatie door het huis dus frisse lucht zat.
Deur dicht. Wij wonen in een appartement, dus gelijkvloers. Als we de deur open houden, dan zou ze om de haverklap wakker worden van het geluid. En we horen haar nog prima als de deur dicht is.
Dat. Idem de ramen op een kier en roosters open. Zomers staan alle slaapkamerdeuren op een kier middels van die piepschuim halve ringen welke je op de deur kunt doen (categorie kindveiigheid). In de winter doen we de slaapkamerdeuren wel dicht zodat de warmte behouden blijft op elke kamer. Heb ooit wel ergens gelezen dat je vanwege brandveiligheid beter met de deuren dicht kunt slapen.