slapen met dekbed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door beek, 29 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beek

beek Lid

22 jun 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Nog even een vraag. Mijn dochter slaapt sinds paar nachten met dekbed. Ze gaf zelf aan dat ze het wilde dus prima gelijk gedaan.
    Nu word ze wel ineens snachts wakker en vroeg in de ochtend.
    Wij denken zelf vanwege de kou ... erg koude handen en armen en voeten enzo omdat ze dus niet onder de dekens blijft.
    voor wij naar bed gaan stoppen wij ze nog onder.

kamer temperatuur is 14/15/16 graden .. (oud huis hoger krijgen wij het snachts niet )
    Ze heeft pyjama broek en shirt aan van
    Flanel.
    En een romper lange mauw.

Moeten we nu zomer slaapzak er nog overdoen eventueel of wij winterslaap? ?
    Of dikkere pyjama zoeken met sokken ??

Want als het telkens zo is dat mevrouw ipv half 8 om half 6 gaat spelen (en s middags wil ze niet meer slapen )
    Zijn de dagen wel erg lang voor haar. En voor mij ..

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Als je haar om 5.30 instopt, valt ze dan niet meer in slaap? Eerste nachten waren hier ook wat rommelig, heb haar paar keer ingestopt maar deze week blijft ze redelijk ,iggen (of gaat zelf snel onder dekbed als wij kamer inkomen).

Combineren met slaapzak zou ik niet doen, dat is te warm. Sokken kan je altijd proberen?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier al met een dekbed bezig sinds de lente. Hij ligt nog steeds overal behalve onder zijn dekbed dus hier toch nog de winterslaapzak aan snachts. Overdag zonder slaapzak. Zodra het weer lente is laat ik die slaapzak uit en dan maar hopen dat hij onder het dekbed ligt tegen dat de volgende winter er is :)

4. beek

beek Lid

22 jun 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee haar nogmaals onder de dekens leggen lukt dus idd niet ..
    ik hoor in omgeving verschillende verhalen 1 met slaapzak andere heel veel kleding aan enz .. Vind het best lastig. ... Dit nu zo is in iedergeval te koud

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zomer slaapzak kan prima. Of een wollen pyama met sokken. Zoonlief kruipt als hij wakker en koud is altijd bij mij in bed, slaapt dan door. Lig ik met de ijsklompjes van hem.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goede warme willen pyjama kopen en niet van dat zweterige flanel vreselijk spul vind ik het persoonlijk.
    Bij Ik ben mama.nl een merino wol pyjama heerlijk warm.

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zou ze niet zelfhet dekbed op doen als ze het te koud heeft? Ik was daar ook altijd bang voor. Maar ze trekt hrt zichzelf nu op steeds.

Deel Deze Pagina