vd hema ca hm Nu vandaag of via bestellen? Buurkinderen die je kent?? Even lenen? oproepje facebook als je het echt nu nodig hebt?? Of een onderbroek die op een zwembroek kan lijken of een romper? zwemluier
Echt online even zoeken, dat verkopen ze dit tijd van het jaar echt niet in de winkels. Ik heb mijn oma vorig jaar op pad gestuurd gezien die ook naar den haag op en neer rijd vanaf brabant om op mijn nichtjes te passen en nergens hadden ze het.. Ik was dan wel opzoek naar splash about happy nappy zwembroekjes maar ik zou het echt online bestellen! Ik was destijds ook nog voor mijzelf op zoek en H&M en hema hadden naar mijn verbazing ook echt niks!
Ik heb vorige week voor mijn dochter gezocht.... Nergens te vinden. Raar want kinderen hebben ook in de winter zwemles.....
bij de prenatal hebben ze het hele jaar zwemkleding. Ik heb gisteren 2 badpakjes gekocht van Lief! bij de plaatselijke kinderkleding winkel. Prenatal - De leukste jongenskleding online kopen! | PRENATAL.NL - Zwemkleding peuter. Prenatal.nl
Ik heb vorige week voor mijn dochter gezocht.... Nergens te vinden. Raar want kinderen hebben ook in de winter zwemles.....
Ik heb gisteren een badpak voor m'n dochter gehaald bij prenatal. Zwembroeken hadden ze ook alleen niet zoveel keuze als in de zomer.
Klopt in de winkels nergens te vinden. Wij hadden het vorige winter toen wij zwemkleding voor de oudste nodig hadden voor zwemles. Prenatal heeft geen grotere maten dus ook online moeten bestellen. Bij Bonprix hadden ze veel keus voor een leuke prijs Zo hebben wij gister de hele stad afgelopen voor zwemvleugels. Ook nergens te krijgen in de winter. Vandaag moeten aanschaffen in het zwembad zelf.
Nextdirect.com Leuke prijsjes. Valt wel redelijk groot en retourneren kost geld. Verzendkosten zijn wel gratis!
Ja echt belachelijk dat ze in de winter bijna nergens zwemkleding verkopen maar ik ben vanmiddag geslaagd bij Perry sport! Bedankt voor de reacties
Ik weet niet welke maat je zoontje heeft maar anders heb ik wel een zwembroek voor je! Ik weet niet wanneer je hem nodig hebt?
Bij de hema hebben ze gewoon zwemkleding hoor. Pas nog geslaagd daar. En had ook nog wat bij next direct besteld inderdaad.
Ik heb wat winkels afgebeld. Hier heeft de lokale kinderwinkel even voor ons wat badpakjes uit hun keldervoorraad gehaald Soms hebben ze het dus wel, maar ligt het ergsn in een kast te wachten op nieuwe seizoen.