Hey meiden, Onze dochter is gezegend met een behoorlijke bos haar. Geboren met sluik haar, inmiddels grote krullen gekregen en lang dat het is! Als ze nat haar onder de douche heeft komt het bijna tot haar middel. Maar wanneer het opdroogt heeft ze dus weer die bos. Geen kroeshaar, maar gewoon een vrolijke bos zachte krullen. Ik merk dat ze tijdens het slapen steeds die bos haar in haar gezicht krijgt. Soms moet ik tijdens het slapenj de krullen uit haar mond plukken. Ik heb haar haartjes zojuist een beetje vastgevlochten maar ik heb ook geen zin om dit iedere avond te doen, aangezien ze niet is op haren kammen. Ze is nu 2 jaar en 4 maanden....kan het nu nog steeds kwaad als ik haar bos in 1 elastiek bindt wanneer ze gaat slapen? Desnoods geen gewone elastiek maar zo'n "anti-slip" elastiek met rubberen stukjes erop. Graag hoor ik of iemand ervaring heeft hiermee! X
of het kwaad kan weet ik niet, maar dochter slaapt regelmatig met een "palmboomstaart" boven op dr hoofd om idd de haren uit het gezicht te houden
Kan hoor, beter een groter elastiekje meerdere keren erom dan. Zowel voor het uitzakken als dat ze het misschien om de pols doen.
Onze dochter slaapt als ze verkouden is ook met een palmboom op haar hoofd. Anders zit alle haar de volgende ochtend aan haar gezicht vastgeplakt
mijn dochter slaapt elke nacht met een elastiek in dr haren. wat je zegt, alles zit continu in dr ogen en mond waar ze een hekel aan heeft. ik doe wel vaak grote elastiekjes, want die kleine bind ze altijd om dr pols en dan heb je 's ochtends zo'n rode streep
Bedankt voor jullie reacties. Zo te lezen kan een elastiek voor tijdens het slapen wel, maar dan bij voorkeur een groot elastiek? Zoiets? : http://www.action.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/220x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/5/2532050.png Daar heb ik er al een paar van in huis...maar ik durfde ze 's nachts niet te gebruiken uit angst dat peuters ze uit hun haar halen en in hun mond stoppen en erin stikken...?? Ongegronde angst, denk ik? X
ik zou dan ook kiezen voor een dikker groot elastiek, Mijn dochter is nog maar 16 maanden en die trekt de elastiekjes er nog uit. en heeft nog dun haar, die haal ik er dus wel uit. alleen omdat ze nog alles in de mond doet.
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/brocanteroosjes/full30646005.jpg Zulke slaapt ze hier mee. Liefst groot genoeg voor om haar pols. Ze haalt ze er nog wel eens uit
Ik zou denk ik eerder voor zoiets gaan: Bekijk bijlage 406295 Beschadigt het haar niet en kan niet ingeslikt worden.
2014 korea fashion candy gekleurde stretch stof elastische haarband haar das geknoopt touw touw haar in van op Aliexpress.com Gevonden bij het kruidvat, ideaal! Volgens mij is dit ook beter voor het haar dan echte haarelastiekjes. Jongste heeft ook zo'n bos haar, en zonder staart vraagt ze 's nachts constant of ik haar haar uit haar gezicht wil halen. Dochter kan ze wel om haar polsje doen, maar ze zijn best groot, dus dat zit niet strak.
Ik had vroeger () van die dikke gegolfde elastieken die je om een knot heen kon doen. Die zaten helemaal niet strak als je hem om je pols deed en het was heel zacht spul maar je kon hem wel heel vaak om een paardestaart heen doen. ik slaap 's nachts met mn haar in een vlecht omdat ik los haar met deze warmte echt vreselijk vind!
Een vlecht is beter voor het haar dan elastiek. Als je het dan toch op een staart doet dan zeker met droog haar en niet met nat want dan breekt het sneller af dan heeft het haar geen kans om uit te zetten. Probeer het elastiek ook niet te strak te doen maar wat losser
Als ze het niet uit haar haren haalt en in haar mond stopt ed kan het geen kwaad. Mijn dochter van nu 2 jaar en 5 maanden slaapt al heel lang met haar haar in een staartje (niet vanwege de bos haar, maar ik (en zij ook ) heb gewoon geen zin om het iedere keer opnieuw te moeten doen na het slaapje overdag en zonder staart hangt het ook allemaal in haar gezicht, ook niet fijn).
Mijn meiden slapen allebei met hun haar vast. De oudste vanwege pluizen en klitten in haar krullenbos, de jongste omdat ik merkte dat ze het niet meer prettig vond, al dat haar in haar gezicht. Ik doe gewoon een staartje in met een normaal elastiek, van stof. Ze trekt het nooit uit eigenlijk. Ik slaap zelf ook altijd met mijn haar vast, al zolang dat ik ook echt niet met mijn haar los kan slapen.
Mijn dochter heeft ook krullen. Ik vlecht het iedere avond na het douchen, omdat ik het anders de volgende ochtend met veel tijd en moeite uitgekamd krijgt. Ik gebruik dezelfde elastiekjes als mamaChantal. Die heb ik ooit voor 1 euro gekocht bij een euroland ofzo.