Hoe lang koorts waterpokken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tamio, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter heeft sinds woensdag de waterpokken met op en aan koorts. Nu heeft ze dus voor de vierde dag koorts. Vandaag gaat het slechter dan gisteren. Ik kan op internet niet vinden hoe lang de koorts hoort te duren. Hoe lang waren jullie kinderen echt ziek van de waterpokken? Wanneer zou ze zich beter moeten gaan voelen?

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Mijn zoontje heeft ze nu. Hij zit er niet helemaal onder. Voornamelijk gezicht, oor en armen. Voordat de waterpokken zichtbaar waren heeft hij een paar dagen verhoging gehad en was erg moe en hangerig. We dachten dat dat kwam door zn kiezen, maar nu blijkt dat het door de pokken kwam.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon is er nu net vanaf. Hij werd op een zaterdag wakker met pokken overal en er kwamen er tot en met maandag bij. Ik heb huisarts gebeld maandagochtend omdat hij steeds 38/38/39 had het weekend en die zei als hij dinsdag nog boven 38zit even terugbellen. Die avond ging hij alleen met wat verhoging zn bed in en dinsdag was hij al een stuk vrolijker. De koorts is daarna eigenlijk weggebleven en woensdag was hij koortsvrij!

Ik zou gewoon morgen even overleggen met assistente.

Deel Deze Pagina