Slapen met fles vla

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendiietjeq, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

wel dat mensen zich afvragen hoe je erbij komt om het te doen vind ik. Dit is nu niet iets dat ik dagelijks hoor en ik vind dat je best mag vragen hoe iemand op het idee komt.
    Het kan niet allemaal oetsiekoetsie, wat vervelend voor je.
    Het is wel vervelend maar ze heeft toch ook zelf de keuze gemaakt om eraan te beginnen.

Ik denk dat veel moeders onzeker zijn over bepaalde dingen, ik ook, maar ik heb bij elke beslissing wel overwogen of ik het erg vind dat dit iets is waar mijn dochter aan went.

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Het is iets van vroeger denk ik. Als ik mijn oma en schoonmoeder zo hoor, die deden allebei al hun kids naar bed met een fles vla (en ja, de kindjes zijn allemaal groot en gezond geworden!) Maar TS zou idd even door de zure appel moeten bijten en een paar avonden volhouden om geen fles mee naar bed te geven.
    Desnoods wat warme melk voor het slapen gaan al alternatief?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik denk dat cold turkey de beste manier is. Gewoon kappen met vla.

Hier mag Nathan een water voor het slapen gaan. En soms wordt hij wakker omdat hij dorst heeft, en dan krijgt hij ook een paar slokjes water.
    Meer niet omdat het 1, niet goed voor de tanden is en 2, hij dan in zijn bed plast en ik weinig zin heb om om 3 uur in de nacht zijn bed te gaan verschonen. Of nou ja ik, mijn lichaam. Mijn geest is dan nog in dromenland.

4. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Nou volgens mij zijn alle adviezen, meningen en opmerkingen wel gegeven. Hoop dat WendietjeQ er wat aan heeft. En waarom ze ervoor gekozen heeft om vla te geven? Ze zal er wel haar reden voor gehad hebben. Het is nooit te laat om de boel te veranderen en volgens mij wil ze dit ook.

Voor de diegenen die hier roepen dat het wel meevalt met rotte tandjes als gevolg van een flesje mee naar bed; lees dit maar eens. Zelfs als je borstvoeding geeft kan je kind zuigelingencaries krijgen.

Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Motivatie - Borstvoeding, caris en zuigflescaris

5. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0
    Vindt het een beetje raar dat de TS niet reageerd. Je wil toch dat het probleem wordt opgelost? Zoveel meiden hebben met je meegedacht naar een oplossing!

Ik denk ook dat je niets meer moet geven in bed. Eventueel ervoor iets wat ze lekker vindt, en dan in bed nog wat water. Het is even zielig, maar wel voor haar eigen bestwil! Succes ermee!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja misschien heeft ze wel wat beters te doen! Ze is al vanaf haar post niet meer geweest...maar ook dit was al een keer gezegd!

7. adi

adi Niet meer actief

Nogmaals, noch TS, noch ik en LovelyDK hebben hier geroepen dat het kind een fles 'mee naar bed krijgt'. Een flesje drinken voordat het kind in slaap valt is iets anders dan een fles meegeven. Ik zou niet eens op dit idee komen. Het hele bed en het kind zouden dan onder melk zitten. Dus eerst beter lezen aub.

Ik ben zeer bewust van de risico's van het LANGDURIG achter elkaar zuigen aan een fles melk of iets zoets. Maar dat is een heel ander onderwerp.

8. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0
    Je hoeft niet ingelogd te zijn om mee te kunnen lezen. En als je een topic start vind ik het wel zo netjes om daar af en toe te kijken en te reageren, waarom begin je anders überhaupt een topic :(.

9. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    misschien durft ze niet meer te reageren...sommige reacties zijn ook erg direct zal ik maar zeggen...ik vind dat iedereen elke vraag moet kunnen stellen op zwangerschapspagina zonder TE DIRECTE reacties te krijgen...kan sommige mensen afschrikken.

Hoop dat ze wat heeft aan de tips in ieder geval!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Misschien heeft ze wel een écht leven ;)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Een leven zonder ZP.... kan dat????????? :D:p

12. tulip

tulip Niet meer actief

maar dan kun je toch nog reageren, ook al staan de reacties je niet aan, ik neem aan dat je de antwoorden nog wel naleest. Ik vind het ook altijd zeer irritant dat mensen niet meer reageren....

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Misschien heeft ze wel een echt leven.. en wij allemaal niet gelukkig ;)

Vind het ook apart dat ts niet meer reageert.. misschien kan ze de vraag in het vervolg beter aan mensen in haar 'echte' leven stellen?

Back ontopic! Ik heb inderdaad ook niks gezegd over flesjes mee naar bed, dat staat ook nergens!

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    LOL ik moet wel lachen om sommige reacties. De een fel de ander met een lekkere ondertoon ... weet je ze wil raad en niet afgezeken worden. Maar goed genoeg er over ze zal inderdaad wel een echt leven naast ZP hebben en misschien bij CB of ergens raad zijn gaan inwinnen. Successs allemaal 'and be nice'

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat zou wat zijn zeg!!!!

16. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:$:$:(

:p:D

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

WAAAT?!!!:$:$:$:$ WAT IS DAT NOU VOOR VRAAG. IK DENK DAT IK DAN RARE VERSCHIJNSELEN GA VERTONEN... van die afkickverschijnselen

18. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hhahaha dit begint nu op een lounge topic te lijken:D

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Ik vind dit altijd wel zo grappig, kan het nu ook gewoon niet laten.

Misschien is ze wel weg? Misschien moet ze werken? Misschien is haar pc kapot? Misschien ligt haar internet erachter weg?

Sjonge jonge, geef haar toch eens wat tijd en wacht gewoon geduldig af! Jullie weten niet wat ze aan het doen is en ik vind ook niet dat zij zich hoeft te verantwoorden waarom ze 'zolaat' of helemaal niet reageert. Nergens voor nodig. Als ze dat niet wil, dan niet. Makkelijk zat.

20. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0

Even voor de duidelijkheid; dit topic is al 4 dagen oud.

Share This Page