Slapen met fles vla

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendiietjeq, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, maar sinds die tijd is TS totaal niet meer op het forum geweest. Dus ze heeft dit alles ook nog niet gelezen. Wat ik overigens wel vaag vindt. Want als ik hier een topic open, dan kijk ik minimaal een paar keer per dag of er al gereageerd is! Maarja, zo ben ik!

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    So what?

Misschien kan ze gewoon niet, weten jullie veel?

Dan kunnen mensen wel dingen zeggen als 'wanneer ik een topic open, kijk ik elke dag wel of er reacties zijn'. Maar jullie weten niet waar zij mee bezig is.

Kortom, maak je niet zo druk, dr zijn belangrijker zaken om je druk om te maken. ;)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Uhm, volgens mij ben jij hier echt de enige die zich ergens druk om maakt! Slechte dag ofzo???

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Whahahahaha nee hoor! jij?

Het valt mij gewoon op dat bijna iedereen loopt te zeuren dat ze niet meer reageert, maar nogmaals, jullie weten toch niet wat er aan de hand is? Dus ik begrijp het niet zo goed.

5. Skye

Skye Niet meer actief

Ik vind het ook niet meer dan logisch, dat een starter van een topic reageert (mits hij/zij natuurlijk kan reageren). Dus ik vind het niet zo gek dat mensen zich afvragen waar TS blijft. Zeker omdat er wat onduidelijkheid is over de "vla" (echt gele vla of gewoon pap?) Ik ben nu toch ook wel nieuwsgierig wat TS te zeggen heeft en of ze er al mee gestopt is. Dus van mij mag ze nu ook wel gaan reageren.

En dit allemaal even er vanuit gaande dat ze gewoon op internet kan ed!

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Kijk, dan is het een heel ander verhaal.

Maar er werden gewoon wat vreemde dingen gezegd. Maar goed.
    Ik zal mijn mond houden, want het gaat té off-topic ;)

7. Skye

Skye Niet meer actief

Beetje wel he!! Naja, we zijn het in ieder geval met elkaar eens. Zo, en dan nu weer on-topic!

Deel Deze Pagina