dag mede ouders Hier een beetje een onzekere moeder. Ik heb een zoon van nu bijna 7 maanden en ben net gestart met bijvoeding. Nu heeft hij sinds ik hier mee ben begonnen erg veel poepluiers, verschillende ook! is dit normaal? Tandjes zijn ook net door... Verder is het buikdraaien nu ook begonnen erg leuk allemaal, maar ik vind het zo benauwd klinken wanneer hij op zijn buik ligt te spelen. Hij heeft ook vrijwel altijd een soort korte piep tijdens het uitademen, vooral wanneer hij enthouiast is herkent iemand deze ""benauwde" piep. HIj eet en drink goed! Alvast bedankt Groetjes Floor
Wat gebeurd er dan veel in een korte tijd Dat piep ademen kan waarschijnlijk geen kwaad, als hij tenminste niet lucht tekort krijgt. Sommige kindje gaan tijdens de ontwikkeling spelen met ademhaling en klanken. Dat kan soms naar klinken. Poepluiers kunnen inderdaad veranderen bij bijvoeding. De ene krijgt dikker, de ander dunner, de volgende vaker, en de andere eindelijk minder vaak. En in combinatie met tandjes kunnen er best meer poepluiers zijn. Vaak wordt dat wel weer stabiel als de voeding langer gegeven wordt.
Je hebt deze vraag inmiddels nog eens gesteld. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over 1 onderwerp. Deze sluit ik. Elmo (moderator)