Ik slaap altijd in een katoenen onderbroek en pyama. BH gaat wel uit. En ik moet een pyama broek en iets van een shirtje aan hebben, kort of lang maakt niet uit. Ik ben fan van heel lelijke nerd pyama’s. Bij voorkeur met plaatjes/logo’s van Super Mario, Harry Potter, Star Wars etc.
Ik trek savonds altijd een schone katoenen onderbroek aan. Bh's slaap ik niet mee. Nu het kouder word trek ik ook een pyjama aan.
Ehm nee ik loop gewoon in mn blote kont dan Ik slaap de ene keer naakt, de andere meer met een katoenen onderbroekje. Moet er niet aan denken om met een bh aan te slapen. Lijkt me echt niet fijn.
ik slaap meestal ook naakt, of alleen een onderbroek. ik kan er heel slecht tegen om veel aan te hebben op bed. voelt zo raar. ik ben op bed ook nooit koud. als ik snachts even naar de kinderen moet doe ik meestal gewoon even snel een badjas erover. maar verder maakt het me niet uit of ze smorgens bij me komen. ze komen ook nog wel eens binnen als ik in de douche sta en dan maken we even een gezellig praatje. als ik bij anderen logeer of ik zit in een vakantie huisje voel ik me anders, en dan heb ik wel liever een pyjama aan.
Dit topic doet me trouwens denken aan een excursie op de middelbare school, jaren geleden. Eén van de docenten sliep ook altijd zonder pyjama, maar dat kon natuurlijk niet op excursie. Dus z'n vrouw had last minute een pyjama gekocht voor hem... Met jawel... Donald Duck print!! En het was zo'n hele keurige Frans docent van in de 60, dus het totaalplaatje was om te gillen
Ik slaap ook altijd met ondergoed. Nog nooit last gehad van schimmel/ontsteking oid. Ik draag niet alleen katoenen ondergoed, toch gaat t altijd goed
Hier zonder slip met wijde pyamabroek. Bh had ik alleen 's nachts aan tijdens de borstvoeding, anders lekte het vaak. Ik heb wel het idee dat het goed is om de boel een beetje te luchten 's nachts en geen strakke slips of kleding aan te doen. Ik ben het in ieder geval zo gewend en zou met slip niet lekker liggen.
Ik slaap of naakt of met alleen een string aan. Het ligt er eigenlijk aan of ik het gezellig heb gemaakt met mijn vriend.
Mijn moeder is ook zo. Moet zeggen dat ik dat als kind behoorlijk vervelend vond toen ik richting pubertijd ging...
Ik ben ook zo'n gek nu is het ook vooral omdat ik nog BV geef en nog steeds lek maar anders hangt het idd zo en doet het soms pijn met draaien. Hier dus ook (beugel)beha, hemd, onderbroek en pyama
nu meestal een van katoen met lange pijpen en mouwen. Soms kruipt het wel op ja maar heb ik niet echt last van. Zomers soms een nachtpon of slaapshirt
Bij mij thuis ging het ook zo, heb ikzelf nooit als vervelend ervaren. Mijn vader liep ook gewoon naakt over de gang, van en naar de douche. Mijn zus, broer en ik vonden het wel prima. Was zelfs zo dat ik regelmatig bij mijn moeder nog in bed kroop gewoon voor de gezelligheid als we met zijn tweeën thuis waren. (Vader was vaak een paar dagen weg voor werk) En beide gewoon alleen in onderbroek. Maar kan mij wel indenken dat in de pubertijd naakt ongemakkelijk kan zijn..
Ik draag altijd eetbare slipjes met aardbei- of bananenaroma. Behalve het hoge gehalte kleurstoffen en suiker wat zich 's nachts een weg zou kunnen banen door mijn huid richting mijn bloedstroom, zie ik het ongezonde niet van in eerlijk gezegd...
Ik slaap naakt of alleen een onderbroek. Voel mij enorm gezond als ik naakt slaap Ik vind kleding aan in bed veel te warm en niet lekker liggen. Als ik naar mijn dochter moet loop ik gewoon in mijn blootje. Als ze bij ons ligt in bed in de ochtend ga ik niet speciaal een pyama aan doen. Vriend slaapt altijd in zijn boxer.
Ik slaap in een string en hemdje, geen bh. Pyama vind ik veel te warm. Als ik het koud heb als ik net in bed lig, dan trek ik wel een pyama aan. Maar het ligt echt niet lekker en na een uur heb ik het bloedheet met een pyama aan en trek ik m weer uit. Als mn dochter wakker wordt 's nachts gewoon in mn string erheen hoor. En ze ziet me zo vaak naakt, vind ik niks raars aan. Vroeger toen ik een jaar of 16 was liep ik ook gewoon naakt op de overloop, totdat mn pa vroeg voortaan iets aan te trekken, want hij voelde zich er niet prettig bij
Zolang je katoenen ondergoed draagt lucht het prima. No way dat ik in mn blote ass in bed ging liggen. Dan slaap ik niet