Slapen met je ondergoed aan niet gezond?

Discussie in 'De lounge' gestart door mariekeg, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Nu voel ik me ook niet meer zo alleen:)

ElizaR vindt dit leuk.
  2. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Hier altijd in hemdje

Erg gevoelig voor infecties helaas

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier katoenen hipster, longsleeve, pyama met lange broek en lange mouwen, 4 seizoenen dekbed en dikke sprei (en het moet nog winter worden;))

DastyQueen en Blijdorp vinden dit leuk.
  4. fafa

fafa Niet meer actief

Bij mij gaat het niet om wat ze wel of niet zouden zien, maar waar ze wel of niet in zitten porren :oops:.
    Als die wiebelkonten van mij bij me komen liggen komen er nogal eens per ongeluk ellebogen in mn borsten en tenen in mn doos. Nee, verschrikkelijk als ik dan naakt ben. Dus sinds ik kinderen heb heb ik in ieder geval wat aan. Pure zelfbescherming :D. Eigenlijk zou ik het liefst een harnas aan hebben als de kinderen bij me komen 's ochtends ;)

Hopmarjanneke, DastyQueen, Jessi79 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als je het heel vaak zegt klinkt het ook nog eens vies. Helemaal als je de nadruk op de s zet :roflmao:.

Ontopic.. heb altijd wel geleerd dat met nu slapen slecht is. Maar nog nooit gehoord dat met een onderbroek aan slapen slecht is.

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier slapen we lekker in ons nakie, heerlijk!
    Ik trek voor mijn dochter ook geen ondergoed aanvalslust ze bij ons in bed komt s'morgens.
    Als mijn dochter een logé heeft draag ik wel een onderbroek of ik leg een hemdje en onderbroek naast mijn bed zodat ik het snel kan aanschieten in geval van nood.
    Zeker als mijn nichtjes (11-14) bij ons logeren want die kruipen s'morgens ook gezellig bij ons in bed met onze dochter , hun ouders dragen altijd een Pyama.
    Dochter slaapt nu wel in pyama maar in de zomer ook lekker bloot.

7. beccie

beccie Niet meer actief

haha dat is idd irritant ja.
    dat gebeurt hier maar zelden. maar ik heb een 2 persoonsbed voor mij alleen. dus heb ook wat meer ruimte misschien ;)

Blijdorp vindt dit leuk.
  8. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb precies hetzelfde! Als ik zonder bh slaap, gaan ze alle kanten op. Ik bijna altijd een bh aan. Oh en dus ook een onderbroek.

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik slaap ook lekker met m'n onderbroek aan. Pyjama eroverheen. Lekker diep weg gekropen onder de dekens. In de zomer draag ik ook vaak zo'n lang slaap shirt. Ik heb het heel snel koud. En mijn man slaapt vaak in nogal vreemde posities waardoor er dan vaak lucht onder het dekbed komt. Ik weet niet wat het is maar een beetje kou onder de deken daardoor en ik krijg meteen een stijve rug. En ik kan dan vaak ook echt niet slapen

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik slaap vaak met bh aan. Ik ben helemaal geen ochtendmens en op schooldagen 'besapaart' me dat enkele seconden haha. Weekend en schoolvakanties liet ik de bh wel uit. Nu sta ik jammer genoeg door andere ocd redenen 10 min vroeger op dus slaap weer zonder bh. Maar ik voel geen verschil, bh of geen bh.

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Naakt. Manlief ook gelukkig. In zijn vorige relatie niet, maar ik heb het hem opgedragen :p
    Voor degenen die kleren dragen ‘s nachts; doe je dan bij het naar bed gaan eerst alles aan? En als je dan gaat vrijen trek je alles uit en dan weer aan? Lijkt me zo’n gedoe allemaal :confused:
    En als onze peuter wakker wordt ‘s nachts lopen wij er naakt heen. Geen probleem lijkt mij. Naakt is toch niet iets om je voor te schamen?

DastyQueen, Leeuwtje83 en maria8 vinden dit leuk.
  12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik draag altijd een slip! Mijn middelste kruipt altijd tussenin, maar los daarvan eigenlijk...

13. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Naakt of onderbroek en altijd Sokken!! Anders zijn mijn voeten te koud :D:p Afgelopen maand onder 2 dekbedden en zo'n heerlijke zware gebreide deken tot het april is ofzo . Enorme Koukleum die ik ben..

Man trouwens alleen onder 1 dekbed , ik heb dus een 1 pers. Bovenop ons 2 pers. liggen en daar dan de deken op. :roflmao:

Kleding draait zo onwijs alsnog slaap , vet irritant. Als dochter heel soms 's ochtends bij ons kruipt gaat ze altijd bij papa liggen en snachts eruit en naar toilet ofzo dan pak ik een badjas,hangt achter het bed, vooral omdat ik anders koud word. .

14. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Ik heb pyjama's met een korte of lange broek en een shirtje voor boven. Pyjamabroek het liefst zonder touwtjes en anders moeten ze open blijven. Shirt, met lange of korte mouwen, geen knoopjes of rits, niet te ruim vanboven zodat er niets "uitvalt" maar het mag ook zeker niet te veel spannen. Geen rare stofjes. Ik heb een behoorlijk eisenpakket aan een pyjama:).

Torretjeee vindt dit leuk.
  15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik schaam mij er ook niet voor, het slaapt alleen voor geen meter.

Ik draag snachts een onderbroek. Dan kleed ik me dus uit tot die onderbroek die er al onder zit. En als het koud is trek ik dan nog een shirt aan.

Idd voor het vrijen kleding uit. En daarna weer aan. Gaat hartstikke prima ;)

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Waha een hipster met hemdje of boxer is zo uit toch. Wij hebben ook niet perse seks als we in bed liggen. Soms hebben we om 19 uur al zin dan kleden we elkaar ook gewoon uit. Niet heel lastig op zich hoor :p

Ik heb het idee dat als ik naakt slaap ik m’n bed nog meer moet verschonen...ongesteld, afscheiding..lijkt me niks!

Ik schaam me overigens dan niet voor bloot ik loop vaak zat naakt boven rond. Maar onze oudste is ook pas 3

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.501
    36.455
    113
    Naakt is niks om je voor te schamen, helemaal mee eens. Maar ik vind het echt verschrikkelijk om naakt te slapen, echt niet fijn. Ik draag zelfs bij 30 graden nog een nachthemdje.
    En qua aan/uitkleden zie ik de moeite niet zo.

Typicalme vindt dit leuk.
  18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Een gedoe om je uit te kleden bij seks?
    Maak het nou:D

Typicalme, Hopsatee, Nescio en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zal aan het aantal mensen dat naakt slaapt te zien vast iets vreemds zeggen, maar: hebben jullie dan helemaal geen last van afscheiding? Hier dus wel, en dan vind ik het echt niet hygiënisch zo.

Of zijn de mensen die naakt slapen dan meteen ook diegenen die in andere topics zeggen dat ze om de twee dagen hun lakens verversen?

Blijdorp, gitaartje en blossom85 vinden dit leuk.
  20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik slaap altijd met onderbroek en pyjama. Gewoon een lekkere zachte katoenen. Naakt slapen lijkt mij helemaal niks. Ik vind een nieuwe pyjama kopen ook altijd een verwennerij :-D

Ik draag nu ook een voedingsbh ivm BV. Doe ik dat niet kan ik elke nacht het bed verschonen.

Deel Deze Pagina