Slapen met je ondergoed aan niet gezond?

Discussie in 'De lounge' gestart door mariekeg, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oja, om nog even de vraag te beantwoorden.
    Ik trek voor het slapen gaan altijd een schone hipster aan en een topje erboven.

En soms...pak ik een tshirt van mijn man :p

Hopsatee vindt dit leuk.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Man slaapt altijd naakt.
    Ik heb een topje en pyjamabroek aan.

Meerdere malen geprobeerd naakt te slapen, maar val dan niet in slaap.
    Heb het dan veel te koud.

En kleine moeite toch? kleding uitdoen als je gaat vrijen.
    Overigens gebeurt het hier vaak vroeg op de avond/dag

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Nee ik heb zelden last van afscheiding, alleen tijdens mijn ovulatie maar aangezien mijn libido dan ook reageert is afscheiding dan niet het enige wat er in het bed terecht komt :).

En we verschonen zeker niet elke 2 dagen het bed. Oke bij veel andere lekkage wel maar verder gewoon normaal.

Blijdorp vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Nee geen last van en op vruchtbare dagen klein beetje.
    Ik verschoon de lakens ook niet om de twee dagen hoor en het ruikt ondanks dat altijd lekker fris.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zelfs als je afscheiding hebt dan lekt dat toch niet je hele bed onder?

Hier slaap ik al jaren naakt en ik heb echt nooit vlekken in mijn lakens hoor, ook niet op vruchtbare dagen.

Pepijnn vindt dit leuk.
  6. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik vind naakt slapen ook echt niet fijn. En ik vind ondergoed aan ook een hygiënischer idee. Man slaapt in boxer en ik in hipster met hempje.
    En dat ‘aan en uitkleden’ als je sex hebt zie ik ook de moeite niet van, moet je overdag toch ook of vrijen jullie per defenitie alleen s’avonds als je al in bed ligt?

Hopsatee vindt dit leuk.
  7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nee maar ik vind het toch geen hygiënisch idee. Heel het bed hoeft natuurlijk niet onder te zitten... Het is slechts op één plek.

Blijdorp vindt dit leuk.
  8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ook niet op 1 plek, sorry dat ik je moet teleurstellen :p Als ik ongesteld ben slaap ik wel met een onderbroek trouwens. Een andere dan die ik overdag aanheb btw.

Wat 'uitkleden voor seks' betreft: dat vind ik eigenlijk juist het jammere van naakt slapen. Ik vind het moment van 'nu gaan we elkaar op een andere manier aanraken' minder duidelijk gedefinieerd, wat voor mij afbreuk doet aan het moment. Soms slaap ik een periode juist met ondergoed, alleen voor het vrijen. Want ik slaap lekkerder naakt.

Pepijnn vindt dit leuk.
  9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik slaap in t-shirt en pyjama broek. Als het warm is wel eens in onderbroek en hemdje. Naakt slapen vind ik heel onprettig, dan heb ik juist het gevoel dat het gaat broeien.
    Als ik voor de kinderen eruit moet pak ik regelmatig wel een ochtendjas. Ik vind het lastig om weer in slaap te vallen als ik het koud heb.

10. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Weer iets bijgeleerd. Wist niet dat sommigen het geluk hebben echt géén afscheiding te hebben. Lijkt me geweldig :)

Al zou ik dan nog steeds niet naakt slapen. Ik ben een koukleum...

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb wel afscheiding, maar het loopt er niet uit. Wel een verschil.

En grappig genoeg heb ik het zonder kleding minder koud, oprecht!

Pepijnn vindt dit leuk.
  12. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wel afscheiding, maar alleen overdag als ik zit, sta of loop. En sowieso altijd maar heel weinig.

Ik menstrueer niet dankzij mijn spiraal, maar normaal gesproken draag ik dan wel een slipje.

En elke zaterdag wordt al het beddengoed vervangen hier. Dus dat valt wel mee.
    Ik heb het met kleding aan gewoon altijd kouder in bed en ik houd niet van al die randjes waar je dan op kunt liggen.

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik slaap met slip maar het is beter zonder te slapen, alleen in mijn geval droogt het daar onder uit en krijg ik jeuk, ga krabben in mijn slaap en krijg een schimmel infectie

14. Treez

Treez Niet meer actief

Ik slaap naakt met een paar dikke wollen sokken. Erg sexy :p.

Ik heb altijd enorm koude voeten. In de winter slaap ik trouwens wel met pyjama. Het is bij ons dan enorm koud boven. Trouwens nog nooit last gehad van een infectie in deze koude maanden. Wat betreft hygiëne. Lijkt mij vooral een kwestie van regelmatig je beddengoed verschonen. In hetzelfde bed hebben we ook seks. Daar komen soms ook wel eens wat lichaamssappen bij vrij en ga ik ook niet direct het bed verschonen.

15. jupke

jupke Niet meer actief

Ik slaap altijd met ondergoed en pyjama.
    Geen BH. Dit ligt niet lekker.

Zou me ook geen reden kunnen bedenken waarom dat slecht zou zijn.

Naakt slapen vind ik niet ok. Wat als mijn zoon van 8 mijn bed in kruipt :eek:

Daarbij is het is onze cultuur not done om naakt te zijn.

16. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik slaap naakt. Ook in de winter. Vreselijk als ik met kleren aan moet slapen. Dochter kruipt gewoon bij ons in bed maakt voor ons niks uit.

17. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik draai de hele nacht door en broek blijft prima zitten. In een hemd eindig ik wel altijd als een wokkel.

Marchella vindt dit leuk.
  18. Blijdorp

Ha ik heb ook een Star Wars pyjama! :D

iMoeder vindt dit leuk.
  19. Blijdorp

Uhm ja: alles aan, alles uit, alles aan :roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Ik slaap echt niet naakt. Veel te koud! Het minimale dat ik aanheb is een slipje (;) goor woord) en een hempje, maar vaker zelfs met sokken en in de winter een complete pyjama!
    Uitkleden voor seks deed ik vroeger... nu ook niet eens meer :D

Deel Deze Pagina