26 mei buisjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 21,5 maand oud en krijgt 26 mei buisjes en zijn neusamandelen gaan eruit!
    Gelukkig maar, want hij is nu in 1 maand tijd al 2 keer flink ziek geweest, oorontstekingen, verkouden en een luchtweginfectie ( antibiotica kuur voor gehad) en dit alles is nu 1,5 week geleden en wat denk je..... is hij gewoon weer stront verkouden nu en is erg kort ademig...
    Wanneer kan je zien of ze echt benauwd zijn? Als de neusvleugeltjes heen en weer gaan toch??!!

Zie erg op tegen 26 mei, omdat ik het zo zielig vind en bang ben dat hij pijn heeft als hij wakker word, maar ik hoop dat hij dan op knapt en niet meer zo vaak ziek zal zijn!
    Ook is hij al een tijd dwars en snel boos, ook eet hij al maanden slecht!!!! Eet al een aantal maanden geen brood meer en ook zijn warm eten laat hij nu staan s'avonds....
    Ook is er een kies zo goed als door nu, dus daar zal t ook mee te maken hebben....
    Hoop zo dat hij ervan opknapt en beter gaat eten en beter in zijn vel zal zitten!
    Zoooo wilde ik even kwijt! haha en natuurlijk alle ervaringen welkom ;)

2. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft ook buisjes en ja het is even vervelend als ze onder narcose gaan (meer voor jezelf dan voor je kindje) en als hij eruit komt, zal hij ook vast ontroostbaar zijn de eerste 10-15 minuten. Daarna gaat het beter en is het het allemaal waard geweest. Ik had een kadootje meegenomen, die mocht hij uitpakken als hij uit narcose kwam. Maar hij ging liever eerst eten (want ze moeten nuchter zijn, dat vond ik eigenlijk nog het ergste). Toen hij weer een beetje bijgekomen was, ging hij zijn kadootje uitpakken en toen mochten we al naar huis. Daar ging hij meteen met zijn nieuwe aanwinst spelen:) En toen slapen, wel behoorlijk lang, maar dat was wel goed voor hem. Heb er verder niks van gemerkt, het leek wel of hij die ochtend helemaal geen operatie had gehad. Ook voor de nacontrole was hij niet bang en was het weer een feest om naar de dokter te mogen:)
    Succes ermee!!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben het in december laten doen, de dag voor kerst;), meisje was toen 26 maanden. Ik ben zo blij dat het gebeurt is!!! En ik vond het alles meevallen. Omdat ze op 1 kindje na de jongste was, waren we snel aan de beurt en het nuchter blijven ging dus ook goed. Ik heb haar laten slapen tot een half uurtje voor we in het ziekenhuis moesten zijn. Meteen in de auto gezet en erheen gereden, daar was zoveel afleiding dat ze niet meer aan eten dacht.

De narcose ging ook goed, ze ging gelukkig lekker liggen, piepte wel een beetje, maar ik kroelde haar tot ze sliep (een paar tellen) we werden geroepen voor ze bij was, dus ze zag ons meteen en dat was erg prettig.
    Ze heeft een minuut of 5 a 10 echt gehuild op schoot en toen was het alleen een beetje jammeren. Ik had van alles te eten bij, iedereen zei dat ze ws toch niks zou eten, maar ik ben eigenwijs.;) Gelukkig maar, want na een half uurtje heeft ze 2 boterhammen, een ontbijtkoekje en een ijsje wat ze van het ziekenhuis kreeg. We hadden 2 my little pony paardjes bij wat ze erg leuk vond. Verder heeft ze lekker zitten spelen en wachten tot we weer naar huis mochten.

Als ze nu verkouden is, is het gewoon 2 of 3 dagen snotteren en klaar. Geen oorontstekingen meer enz.

suc6!!

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dat klinkt allemaal goed!
    Ben blij als het zover is, want hij is gisteren avond weer flink ziek geworden, koort, overgeven, en vanmiddag naar de ha geweest en heeft weer een luchtweginfectie en is flink verkouden...
    Hij heeft nu een puffer gehad, maar wat ik al dacht drama met geven ik krijg het niet voor elkaar!!
    Ik ga idd ook een mooi cadeautje kopen en dat geven als hij wakker is!
    En brood meenemen heeft voor mij geen zin want hij eet al maanden geen brood, soms een paar hapjes maar daar blijft het ook bij!
    Bedankt voor de reacties!!!

Deel Deze Pagina