en hij zit gewoon in zijn bedje.of; hij staat.hij huilt niet,jengelt niet helemaal niet overstuur,brabelt ook niet.hij probeert te slapen als ik hem weer leggend in bed stop.maar na 10mn of zo, gaat hij weer staan of zitten. hij bleef vannacht 2 uur lang op deze manier wakker.ik gaaf hem dan een flesje-uit wanhoop en nam bij me in bed. het duurde echt erg lang totdat hij weer in slaap viel. ik kan zelf ook niet slapen als hij dat doet. (maar ik observeer hem van afstand zodat hij me niet ziet, ik praat niet en stoor hem ook niet) wat kan ik doen?(hij heeft dit tot nu toe 2 keer gedaan. hij sliep maanden lang heel slecht, maar in de afgelopen maand slaapt hij gewoon door. alleen dit weer nu...herkent iemand dat? heeft iemand een tip?wat kunnen jullie me advieseren? alvast bedankt!
ik zou het denk ik gewoon zo laten en hem er niet uit halen, ik bedoel als hij niet huilt of wat dan ook misschien gaat hij dan vanzelf weer liggen en verder slapen.
Ik adviseer je vooral om niets te doen en weer lekker te gaan slapen. Je kindje is zichzelf aan het leren om weer te gaan slapen, prima. Lekker zo laten.
Als hij gewoon wel doorslaapt, zie ik het probleem niet hoor. Lekker zo laten, hij valt vanzelf weer in slaap en is niet overstuur of aan het huilen zoals je zelf aangeeft. Wellicht is dit ff een fase. Mijn zoontje is 's nachts ook vaak even wakker, maar ik hoor 'm dan ook niet. Zolang hij niet huilt laat ik het ook lekker zo, hij tukt zelf weer in slaap
Heeft hij het niet koud? Verder zou ik ook niks doen en hem gewoon laten. Hij is vanzelf weer moe genoeg om te gaan slapen. Of op dat moment neerleggen met een extra deken ofzo. J. Had dat laatst ook 1 nacht hij was ruim 1 uur wakker en ik dus ook. Kwam er later achter dat hij het gewoon te koud had dus niet meer in slaap kwam.
zijn kamer was 19,5graden, ik denk daarom dat hij het niet te koud had. maar ik weet wel dat hij in een koude kamer niet kon slapen sinds ik de kamer iets warmer maak slaapt hij door met chamodent druppels voor zijn kiezen die allemaal tegelijk met blaatjes zitten. ik had zijn knuffels weg genomen omdat hij die toch niet pakte. ik zal die vannacht weer terug in bed doen.misschien helpt dat. verder is het me echt een raadsel waarom...ik hoop dat hij snel weer goed gaat slapen.