Meiden even een vraag.. Britt slaapt nu zins een week of 3 ineens zoveel meer.. Voorheen slipe ze van 12 tot 2 en ging ze om half 7 naar bed tot de volgende ochtend half 8/8 uur. Nu slaapt ze de middagen van 12 uur tot soms wel half 4.. en wil ze eigenlijk alweer om 6 uur naar bed en gaat door tot de volgende ochtend half 9. zijn er meer kindjes die ineens meer gaan slapen? die middag vind ik best lastig... voorheen kon ik er nog lekker uit boodschapje doen, wandelen op visite... nu net niks meer en dat vind ik best een beetje jammer, maar wek haar er niet voor want ze zal het nodig hebben..
Ja... is herkenbaar van een tijdje geleden.... Komt doordat je kindje veel actiever is... veel meer indrukken opdoet.... en dat kost energie...! Hier is het nu weer wat aan t wegtrekken... ofja.. het schommelt nu weer.... Mijn zoontje wisselt nu korte slapen... ('s-middags) af met lange dutten.... S_avonds naar bed gaan is nog steeds een ramp... maar dat is het altijd al geweest...
Ja hier ook....van 19.00 tot 21.00 en dan om 12.00 weer tot 14.00/15.00... het viel ons ook al op dat ze snel moe is.....zal misschien ook wel de tijd van het jaar zijn
Nou inderdaad dat snel moe zijn valt mij ook heel erg op ze zuigt ook hele dagen op haar vingertjes en als ze haar kroeldoekje maar een tel niet ziet is zo compleet in paniek! Mischien ook een soort van sprong of zo..
Overdag slaapt ze niet meer dan normaal maar sinds een tijdje slaapt ze 's nachts langer. Van 19.30 - 9.00 uur terwijl ze normaal tot 7 uur slaapt.