in de draagdoek voeden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door f0rever, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi hoi

Zijn er dames die hier ervaring mee hebben en zo ja welke knoop techniek vond je het makkelijkst kan het allemaal maar moeilijk vinden op het internet en aangezien dat de kleine graag clustert wanneer ik grote zus in bad en op bed moet maken lijkt het mij ideaal om te voeden in de draag doek.

Ik heb zelf een tricot slen.

Alvast bedankt !,

Liefs

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.708
    113
    Geen ervaring met de tricot slen, wel met voeden in een geweven doek. Maarrrrr toen was dochterlief wel al een stuk ouder! Tenminste, volgens je ticket ben je nog zwanger maar ik neem aan dat je het over een baby van Max een paar weken hebt? Ik had haar in de front wrap cross Carry die ik losser maakte en liet afzakken tot de juiste hoogte. Een goed sterk nekje is dan denk ik wel een vereiste.

3. natjes

natjes Niet meer actief

Dat losser doen zou ik niet met een tricot slen doen! Zit al meer rek in, straks kiept je kindje er zo uit. Bij geweven inderdaad iets losser doen. Met een ringsling kan het ook makkelijk, dan laat je de kleine gewoon iets zakken door m iets losser te doen. Is de kleine klaar heb je met een kleine handeling je kindje weer op de goede plek.

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Thnx voor de reacties..

Ben ook nog niet van plan om mn dochter nu al in de draag doek te voeden... Maar voor.over een maand of twee dan is ze drie maandjes en al een stuk sterker ...

Maar dan kan ik ondertussen wel even het knopen enzv oefenen ...

Liefs !

5. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Als je fb hebt even de groep draagpraat opzoeken. Zijn allemaal mensen die ook dragen en tips kunnen geven ;)
    Is wel een besloten groep (ik ben wel lid, maar heb helaas weinig gedragen)

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Oke super bedankt voor de tip heb me direct aangemeld :)

Deel Deze Pagina