slapen met voedingskussen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roozjuh, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hey meiden

ik heb tijdje terug een mooie voedingskussen van mijn vriend gehad. Past precies bij alle baby spulletjes straks kwa kleur maar ik vind dat ding echt vrezelijk slapen! duurt al een half uur voor in eindelijk beetje lekker lig met dat ding en als ik dan op andere zij wil gaan liggen ben ik 10min aan het worstelen met dat ding. als ik dan naar andere zij draai krijg ik dat ding op mn koppie en ligt de deken er helemaal omheen gedraaid... heb er 3x geprobeerd ermee te slapen maar ben bang dat ik mijn vriend nog een keer knocked out sla met dat ding als ik me wil draaien haha

nog meer meiden die er absoluut niet mee kunnen slapen? vind het zo zonde want was lief kadotje van mn vriend

zou hij misschien te 'vol' zitten voor mij? heb geen rits gezien om vulling eruit te kunnen halen maar dat lijkt me ook zo zonde want op de bank zit ie met de huidige vullen wel redelijk lekker.

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Dan gebruik je hem toch lekker op de bank?

Ik slaap er wel mee en heb idd ook de omdraai problemen gehad. Die hebben zich bij mij nu opgelost omdat ik als ik toch wakker wordt en me om wil draaien ik toch ook uit bed moet voor de wc :S

Ik slaap ermee omdat ik anders last van mijn heupen heb de volgende ochtend. Maar als je zonder nog gewoon lekker kan slapen, dan zou ik dat lekker doen.

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Het geeft toch niks dat je er niet mee kunt slapen? Je kunt m straks gebruiken voor de voedingen en als de baby zelfstandig kan zitten om m er tegenaan te zetten met spelen ofzo. Ik slaap zelf met 5 gewone kussens extra, ik ben helemaal ingebouwd :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha met 5 kussen, ja ik jat die van mn vriend ook altijd en als hij dan naar bed gaat en ik al slaap dan probeerd hij uit alle macht zn kussen terug te krijgen zonder mij wakker te maken. lukt hem vaak niet en dan slaapt hij zonder kussen, ook zo zielig haha

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou er dan niet mee slapen. Hij is natuurlijk ook bedoeld voor de voedingen (vandaar voedingskussen hahaha) maar veel meiden hebben er baat bij om er mee te slapen. Werkt het voor jou niet? Leg hem dan lekker aan de kant. Zonde om wakker te liggen.
    Ik heb van mijn moeder eentje liggen, die ga ik snel eens gebruiken kijken of het voor mij wel werkt want lekker liggen word voor mij al moeilijker

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, ik heb ook zo'n worst en slaap er niet mee zoals hij bedoelt is. Ik heb hem liever halverwege liggen, zodat ik er met opgetrokken benen tegenaan lig, of als verkleiner van mijn voeteneinde (heb nogal koude voeten 's nachts).

Op de manier zoals het "hoort" heb ik het uiteinde in mijn gezicht liggen (houd niet van te veel kussens onder mijn hoofd) en mijn buik ondersteunt hij ook (nog) niet. Ik hoop dat hij straks met grotere buik en baby beter van pas komt. Ik ben blij dat ik hem heb geleend!

7. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    ik kan ook niet slapen met een voedingskussen,ik heb alleen een klein kussentje onder mn buik,is lekker handig met draaien en ik slaap er perfect mee ;)

8. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    bij mijn eerste kon ik er ook niet mee slapen, heb ik hem aan de kant gegooid. Voor de voedingen ed was hij ideaal en ze kon er ook lekker tegenaan hangen.
    Nu is hij door gebruik wat 'slapper' en slaap ik er af en toe wel mee, als ik last heb van mijn bekken. Gaat nu wel goed omdat hij niet meer zo overvol en stijf aanvoelt. Ben wel benieuwd of het straks dan nog stevig genoeg is voor bij de voedingen enzo, want daar heb ik hem uiteindelijk voor gekocht natuurlijk :)

9. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb er een van de hema en die is lekker zacht en niet zo vol en daar slaap ik zalig mee.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb er nooit mee geslapen. gebruikte hem gewoon voor de voedingen.
    en als nestje in de box zodat ze wat hoger lag met dr koppie en dus wat kon zien. ipv de hele tijd naar het plafond te liggen staren.

11. N86

N86 Lid

4 mrt 2009
    13
    0
    1
    Ik heb die ook en ik slaap er ook heeeerlijk mee! :)
    Ik doe m tussen mn benen door en een beetje onder mn buik en dan slaap ik echt heeel lekker.
    Als ik dat kussen niet gebruik begint de kleine heel de tijd te schoppen als ik op mn rechterzij lig, dus is voor mij echt een uitkomst zo'n kussen!

12. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik heb ook het kussen van de Hema gekocht. En ik slaap er super mee. Tussen mijn benen, en onder mijn buik. Anders trekt de buik zo.
    Ik merk ook dat ik veel minder last heb van mijn heupen nu ik met het kussen tussen mijn benen slaap.

13. sweetnesey

7 nov 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Ik heb ook zo een ding.
    In het begin sliep ik er ook mee pff wat een gedoe als ik dan eindlijk goed lig moet ik weer naar de wc.
    En ja ook met draaien dan sleep je dat ding mee en dan ligt mijn vriend op het randje van het bed want ik heb de ruimte dan nodig.
    Het is wel fijn dat je been er lekker op kan liggen en het ligt opzich wel ok.
    Ik gebruik het nu bijna niet meer ik pak nu gewoon een kussen die neemt minder plek in bed dus ik bewaar het wel voor de kleine.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik moet van de fysio ook met eentje gaan slapen..
    wilde vragen waar ze niet al te duur te krijgen waren maar lees hier hema.. ga ik daar eens kijken.

15. Anina

Anina Actief lid

8 jan 2009
    203
    0
    0
    Inderdaad Hema deze week in de aanbieding 25 euro i.p.v. 35 en hoes moet je er nog bij kopen maar nu ook in de aanbieding.

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oke bedankt!

17. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Dat is mijn beste aankoop van de hele zwangerschap :D
    Wat een fijn ding, bij ons in het verpleeghuis gebruiken we die dingen ook voor bedlegerige mensen, maar hij ligt echt heerlijk!
    Ik gebruik hem ook voor tussen de benen, niet voor onder het hoofd ofzo, dat ligt niet fijn.
    Ik val er zo mee in slaap, geen problemen met goedliggen ofzo...

Deel Deze Pagina