Slapen jullie baby's 's ochtends na de eerste fles meteen weer? Mijn kleintje van 6 maanden heeft dit tot 2 weken geleden gedaan en doet het nu af en toe. Ik zou graag willen weten hoe dit bij anderen is
Ligt eraan hoe laat hij z'n eerste fles krijgt hier. Soms is dat al rond half 6. Dan gaat hij weer slapen. Maar vanmorgen bijvoorbeeld was het 7 uur. Dan wil hij niet meer verder slapen.
Afhankelijk van hoe laat dat is. 6 a 7 uur blijven we in bed en slaapt ze door na even te knuffelen. Om 8 uur gaan we eruit, drinken de fles beneden, ik ontbijt, baby speelt in de box, samen wassen/aankleden en dan gaat ze om een uur of 9, half 10 weer naar bed.
Hier is zoonlief bijna 1 en hij gaat altijd nog een uur á 1,5 uur na het ontbijd slapen Zolang ik het rustig houdt, hem niet al te veel wakker maak gaat hij nog slapen hoor! Heerlijk! Kan mama ook even rustig wakker worden
Ja, hier gingen ze lange tijd ook na de 1e fles (8.00 uur) terug naar bed voor een uurtje of 2. Weet niet meer hoe oud ze toen waren. Maar op een gegeven moment gingen ze mee met het schema op het kdv en bleven ze wakker tot een uurtje of half 10, 10 uur. In 't begin moest ik hier heel erg aan wennen. Ik was gewend om uiterlijk om half 9 onder de douche te staan. Tegenwoordig doe ik dit dus voor 8 uur...
Hier is dat precies hetzelfde. Ze is nu 7,5e maand, en slaapt van 20.00 uur tot 7.30 uur, flesje geven en dan gaat ze vrijwel meteen weer naar bed toe tot een ongeveer 10.30 uur.. Vond het eerst ook vreemd dat ze na zo'n lange dut meteen weer wilde slapen, maar op het cb zeggen ze dat dat vaak zo is..
Hier slaapt zoon na de eerste fles ook weer snel (is vaak na 3 kartier al weer moe) dus dan maar weer hop, bedje in. Verbaas me er ook wel eens over, maar blijkbaar is het een middagkind
Hier beide kinderen nog steeds! Ze slapen dat ongeveer tot 9 uur/half 10. En smiddags weer 3 uur. Maar ik heb wel extreme luilakken hoor . Maar de oudste van 2 doet het dus nog steeds! Wel alleen op de dagen dat ik thuis ben (werk 3 dagen in de week).